2017年3月1日星期三

豉椒排骨飯 + 窩蛋牛肉飯 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 1-MAR-2017 )








( 1-MAR-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   叫埋里奧大人帶參蜜   我都即刻可以瞓番 lu ~

終於每月一到啦   好在尋晚都瞓得好   可以番工 ~

好感恩可以食到早餐   最緊要有杯熱嘢飲   飲完舒服好多呢 ~



個肚係有啲唔舒服   但可以接受   因為敷住暖水袋都好 OK   不過就好鬼攰囉   一路係咁中眼瞓   基本上可能我瞓咗都唔知呢   好在所有大粒唔喺度咋   唔係以為我悶到瞓就慘喇   哈哈 ~

Lunch 飲杯熱好立克加餅乾   其實都餓架   不過唔想落街囉 ~



仍然 Hea 住過   放工即去睇醫生喇   睇完嘅時候   咁諗住拎袋走   醫生突然問我係咪貧血   話我個咀唇好白   我話唔知喎   成日都係咁白囉 ~   

睇完都 6 點半   去買生果店買木瓜就番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 7 點幾放工   咁我叫佢買唐記番黎食呢   我驚聽日無胃口食嘢   所以今晚食飽啲   同埋難得有胃口呢 ~

睇多陣電視   食埋藥   10 點都瞓覺喇   真係好鬼攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言