2017年3月22日星期三

豆豉鯪魚炒白蘿蔔 + 菜心 ( 22-MAR-2017 )






( 22-MAR-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   叫埋佢帶參蜜   我都即刻瞓番 lu ~

又落毛毛雨   又見唔到陽光   加上又潮濕   呢啲天氣好難頂呢 ~



菇場忙呀   好在 11 點幾搞掂哂 ~

Lunch Time 去萬寧買嘢   再周圍行多陣就買麵包番菇場食呢 ~



仍然忙下停下   好鬼攰呀   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即浸菜   之後整沙律   搞掂哂就拖地   之後開機洗衫   抖咗 10 分鐘   差唔多 7 點半就預備煮嘢喇 ~  

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒白蘿蔔 + 菜心 

豆豉鯪魚炒白蘿蔔 - 完全唔夾   哈哈   但我話想食白蘿蔔   咁又有菜心   所以咪唔用油麥菜炒囉 ~

菜心 - 加埋啲豆豉同辣椒豉油   唔好嘥 ~

我同里奧大人講話今晚做咗好多嘢咁   仲以為係星期一   無計啦   之前幾日成日作感好攰   咩都無做過 ~   

佢食食下飯   同我講話我體溫好高   因為佢話我尋晚無蓋被   所以覺得我熱   咁開風扇之後我又真係蓋番張被喎   但其實我唔係咁鍾意啲風吹住個肚呢   之後佢話瞓到半夜出汗   心諗點解開完風扇仲會熱到出汗 ?!   之後話我同佢蓋埋一張被   我體溫好高   將佢熱醒   哈哈   佢話諗住坐梳化過下冷河先瞓   不過見都差唔多起身   所以話都係照瞓喎   哈哈 ~

洗埋碗就拎碗沙律比里奧大人食   我真係忍唔住話無醬其實唔係叫沙律   佢話鍾意咁食   我咪話囉   咁同食蘋果有咩分別 ?!   佢話唔駛切就有粒粒蘋果食   所以鍾意食呢個 "沙律"   我心諗   我切粒粒蘋果最花時間呀   我就唔食沙律住喇   因為我想凍啲先食呢 ~



搞掂哂就即沖涼   之後再熨 2 機衫   10 點半先搞掂   勁攰呀 ~

今晚 11 點幾瞓   好在有睡意   哈哈 ~ 

2 則留言:

  1. 一笠..早呀! 仲係我呀..今日勁好天
    過2日又話潮濕啦~依日個早餐好少見你食咁濃味野
    晚餐第一張相我都諗ing..白蘿蔔同豆豉鯪魚咁怪既?
    因為豆豉鯪魚要配濃咪菜~白蘿蔔個味咁清甜(哈哈)
    不過唔緊要啦! 咩都又試下囉! 唔撞唔知好唔好食
    你真係誇張熱呀~可以熱醒小奧~所以最好分被瞓
    用一張好易影響對方~轉一轉身又醒囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直覆落去笠笠笠笠~
      五香肉丁榨菜麵 真係無咩必要唔好咁食 口渴到呢 哈哈~
      豆豉鯪魚炒白蘿蔔 味道超級唔夾囉 諗起都驚~~~~~~
      我體溫係好高架 佢體溫又低 所以咪覺得我體溫更加高囉~
      其實我地都係分開被架 學妳話齋 真係轉身都唔影響到對方呢~

      刪除