2017年3月21日星期二

海天宴會廳 @ 鯉魚門 ( 21-MAR-2017 )

豉椒炒蟶子 - 好大隻呀   我係一 "抽" 咁夾添呀   仲以為係兩隻   原來係 1 隻   不過個汁唔夠惹味   但蟶子就好彈牙爽口



豆腐木瓜魚湯 - 都 OK 呀   



避風塘炒蝦 - 個料唔得惹味   又唔辣   但蝦就好彈牙爽口   



蒜蓉蒸扇貝 - 都唔記得咩口感同味道了   



陳皮蒸鮑魚 - 好味道   估唔到都好大隻同彈牙   我都唔知係咪用彈牙嚟形容   哈哈 



椒鹽瀨尿蝦 - 都幾多肉架   家姐仲食到好多膏   但個料頭又係唔得   我覺得係無咩味   



老虎斑 - 我唔識英文係咩   咁佢哋講笑話係 Tiger Fish   之後無啦啦講 Mickey Fish   因為佢哋講講下   講咗老鼠斑呀   笑死我   呢條魚好大條   同埋肉質唔係好 "鞋"   勁好味   



芝士焗龍蝦伊麵 - 估唔到個芝士汁勁好味喎   好香芝士味又唔漏



炒芥蘭 - OK 呀   



薑蔥焗蟹 - 我好飽呀   只食咗啲薑蔥   呢個料頭又好味喎   



生果盤



酒樓嘅自家制椰汁桂花糕   都幾好味     



( 21-MAR-2017  TUE )

尋晚瞓夠   今朝都精神   但仍然覺得有啲作感嘅感覺   頭重重咁囉 ~

早餐食芝腿治   今次好多牛油   所以食完有啲滯 ~

   

菇場唔太忙   但好鬼凍啦   又鼻塞塞   所以即食粒特效傷風必理痛打底 ~

Lunch Time 即飛去食麻辣米線   食完真係好好多喎   個人無咁寒   再買埋麵包比里奧大人就番菇場喇 ~



好嘢   Hea 到放工   今晚同加拿大姑姐同表弟食海鮮   所以約家姐喺油塘大本營等   家姐 6 點半左右到   之後再一齊行去鯉魚門呢 ~

里奧大人 4 點先喺深圳見客   差唔多 7 點幾先番到香港   所以都唔預佢喇   佢可以去姑奶屋企食飯 ~

好有遊客區 Feel   



家姐居然叫我影牌坊   我話勁喎   居然識話影牌坊   之後佢話見個個都咁影   仲問我駛唔駛企喺牌坊前面影   幫我影張相   當我自由行嗎 ?!   哈哈
  


望到啲船   覺得好似入咗長洲



估唔到有生果檔   我以為全條街都只係買海鮮呢 



家姐話向呢個方向   再向前行行行   要是我自己去   佢都只會教我係咁向前行行行   但佢唔知我係無嚟過鯉魚門囉



喺呢檔 "年香園" 買咗豬肉乾同合桃   佢哋比我哋試食肉乾嘅份量都多喎   因為喺其他舖頭   叫佢哋比啲嚟試食   會剪到手指甲咁細   根本試唔到味   但佢哋地係一塊剪開 4 塊比妳試食喎



買完就去姐夫朋友光光屋企   因為我想見下隻柴犬呀   一開門就嘈到呢   原來佢哋養咗 8 隻狗   不過住村屋就有哋方比佢地走   如果唔係成日困住都幾慘 ~

柴犬同哥基





之後一行人去酒樓喇   今日姐夫同佢朋友超超兩公婆車姑姐同表弟周圍去呀   去粉嶺食齋   又去山頂赤柱淺水灣   感恩今日都算好天   佢哋可以周圍影下相 ~

咁姐夫嘅朋友光光兩公婆幫我哋訂海鮮   姐夫又叫埋佢哋   我其實覺得唔係咁好啦   自己屋企人 Gathering   做咩叫埋自己朋友   咁即係你都預咗唔會招呼姑姐啦   佢朋友又係怪   明知人哋屋企 Gathering 就咪嚟啦   同人又唔熟   但請超超兩公婆就應該喇   佢哋真係帶住姑姐周圍去嘛 ~

今晚係佢朋友多過自己屋企人同姑姐食飯   古古怪怪   要飯聚就搵第日嘛   真係唔知點諗嘢   唉 ~

我哋坐露天坐位   初初覺得熱   但佢哋話望住個海好靚   我心諗   黑媽媽望到啲咩呢 ?!

咁我坐喺姑姐隔離   家姐同姐夫就坐喺朋友隔離   其實咁樣真係唔好啦   自己親戚   點都要坐喺佢哋隔離家嘛   咁我一定會夾餸比姑姐同表弟先嘅   之後姐夫幾乎每樣餸一上枱   就叫我夾   其實我覺得好煩   你咁緊張   你自己夾比佢哋啦   同埋唔駛碟碟都叫我夾   我根本就會夾   之後家姐都頂唔順鬧姐夫   話唔駛成日叫阿妹夾啦   佢自己識夾比姑姐   成日好似點工人咁做嘢   咁事實我本身都好想開口話 : 不如你夾好無 ?!   唔駛你成日叫   但費事啦   全場之後靜哂都似 ~ 


喺呢間 "海天宴會" 食飯   



樓梯上面有張枱   如果坐呢張枱就應該睇到海景   日頭嘅話  



望住呢個海景食飯
   


佢哋話呢隻係賭船



食下傾下都 9 點幾喇   同埋唔走唔得   因為落緊毛毛雨喇   好在食完飯咋   感恩感恩 ~

今晚家姐請食飯   呢餐好似 $4,300   好在啲嘢都好新鮮好味道啫   呵呵 ~

超超車埋我哋出去   咁我去到官塘就落車   佢哋就去家姐屋企參觀下 ~

番到屋企   里奧大人仲做緊公司嘢   之後我話買咗蜜汁豬肉乾   佢就即刻話想食   哈哈 ~

兩個唔同部位嘅豬肉乾  (每包 $40)   合桃就買半磅 ($40)



沖埋涼都差唔多瞓   其實都 11 點幾   但我唔可以即瞓架   因為沖完涼個身好熱   吹完頭個頭又好熱   要是即瞓   好似瞓喺張火床咁   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 一笠笠..早呀!
    依日你家姐1個請晒都好甘喎~同埋係啦..
    超超2公婆去食就正路~叫埋光光2公婆就怪囉
    老實講..你姐夫好多時都朋友行先咁既
    自己人食飯真係唔會搭外人~佢地又厚面皮果下勁
    你姐夫係咪知你家姐請呀~係咁叫埋D無謂人一齊去
    我最想食芝士焗龍蝦~佢地D所謂椒鹽
    多數走完油..就咁灑料上去~正路要回鑊再炒先入味囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 六悠悠 係咪好好聽啊?! 嘩哈哈~
      家姐一個比哂真係甘架 所以我最後都比番1千蚊比佢囉~
      我都覺得光光兩公婆厚面皮 但我姐夫都怪啦
      要是果個係你姑姐 你叫埋朋友無問題
      但果個係我地姑姐 你叫朋友黎做咩?!
      呢餐飯係同親戚食 唔係同你朋友食家嘛 真係痴鬼線~
      芝士龍蝦真係正架 如果我地4個人 真係得我同妳食 哈哈哈哈~
      呢間椒鹽同避風塘料都唔得呀 唔香唔剩咁~
      呢 我一見個豉汁蟶子 就即諗起第一次去妳屋企食晚飯啊~~~~

      刪除