2017年3月28日星期二

蒜蓉蒸脆肉瓜 + 煎蝦卷 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) ( 28-MAR-2017 )








( 28-MAR-2017  TUE )

今朝里奧大人上大陸   但佢無熄到平時電話鬧鐘   即係 7 點 10 分又響   咁我原來又無熄到手機   但好奇怪   我明明熄咗㗎喎   咁無熄機個鬧鐘會 7 點 25 分響   之後就到我本身鬧鐘響   真係人都顛   個幾鐘頭內聽 4 次鬧鐘聲   所以頂唔順   瞓到 7 點 45 分先起身 ~

好在起身又唔係攰   唔係顛都似   哈哈 ~

家姐又問我食咩   我叫佢估   佢估唔到我食腿蛋治   佢話好少聽我食腿蛋治   知我唔係咁鍾意食蛋   我都話口味轉哂啦   係得里奧大人唔知之嘛   衰 ~



菇場忙咗陣   又可以抖下   爽 ~

Lunch Time 出去超市買餅乾比里奧大人   成日叫佢差唔多食哂就話我知   我就會等到有特價就入貨   但佢次次都係食完先話我知無餅乾   咁佢放工又夜   真係要有啲餅乾頂下肚家嘛   所以買定 2 Pack   等佢食完再有得即刻 Refill ~

唔知係咪緊張得滯   個人無啦啦好餓呀   定係因為已經 1 點呢 ?!

其實一個人食   預咗攝位坐   咁我都 OK 㗎   但今次叫我坐張 6 人枱   但係已經坐緊 7 個人   見到都迫啦   痴痴哋   所以我走啦   之後佢話坐另一張枱   仍都係 6 人枱   但坐咗 4 個人   咁就 OK 囉   有啲空間嘛 ~



食嘢嘅時候無除件褸   所以食完就超勁熱   但最慘係除完又無地方擺囉   厚褸係比較麻煩呢 ~

菇場仍然唔忙   咁就啱喇   今日無咩 Mood 做嘢   哈哈 ~

放工去街市買餸   番到屋企就可以抖下   因為里奧大人無咁早番   我又唔餓 ~

里奧大人話 8 點 15 分左右番到屋企   咁我 7 點半都開始煮嘢喇 ~

是日晚餐 - 蒜蓉蒸脆肉瓜 + 煎蝦卷 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) 

蒜蓉蒸脆肉瓜 - $6/份有 3 條   超抵   所以即買 ~ 

煎蝦卷 (外賣) - 今晚炒麵   又唔想叉燒炒麵   所以買蝦卷啦   感覺有 1 樣餸咁   哈哈 ~

炸魚皮 (外賣) - 無啦啦勁想食   但食剩大半包   咁留番去啦   放入雪櫃   第晚食都會好脆 ~

搞掂哂都 9 點幾   即沖涼喇 ~

今晚攰呀   11 點唔夠都瞓   但里奧大人就繼續睇書   果然好鍾意睇書 ~     

沒有留言:

發佈留言