2017年3月2日星期四

焗豬扒飯 (外賣) @ 屋企 ( 2-MAR-2017 )




( 2-MAR-2017  THU )

今朝係好攰   個肚無痛   所有係請病假休息喇 ~  

里奧大人仍然頭痛   今日都請埋病假呢 ~

一瞓就瞓到 11 點幾   里奧大人去睇醫生   我仍然瞓下醒下 ~

個肚有啲啲痛   咁沖個熱水涼   之後里奧大人都睇完醫生   買埋麵包番嚟喇 ~



我諗住食㗎   祈完禱就唔知點解突然好攰   又走去瞓番   里奧大人好驚訝咁話: 妳唔食呀?!   哈哈   我都無諗過真係可以瞓到呢 ~

里奧大人原來作感冒   又喉嚨痛   唔怪得之前成日話頭痛啦   不過多嘢做唔敢請假囉   今日頂唔順真係唔請唔得 lu ~

瞓下醒下都 6 點喇   係時候要起身 lu ~ 

咁 Hea 下睇下電視   突然有啲餓   原來已經差唔多 8 點   所以里奧大人即刻飛落去買嘢食呢 ~

食完抖陣就沖涼   睇多陣電視   11 點唔夠都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 笠..今次每月一都好ok呀
    我都覺呀..個人係勁攰要瞓囉
    同埋個肚仔夠暖真係差好遠~小奧宦病左呀
    平時太忙..病假都要好好休息~依2日阿喂都病啦
    叫佢著衫又話我煩~病又要我照顧
    我昨晚先話佢~自己身體都唔識好好照顧..仲點照顧老婆呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 異於常人笠 繼續覆繼續覆繼續覆~~~~~~
      笠..上次同小奧講開依家每月一無以前咁辛苦 佢話可能無用微波爐叮飯呀
      咁可能真係咁呀 我呢幾個月都無帶飯
      因為之前我同事都講過 佢話唔食叮飯 直頭無乜乜痛添呀~~~~
      我每月一最緊要瞓囉 因為真係特別特別攰咁~
      小奧真係由過年後開始忙 之前幾日已經話頭痛 嚇死我
      好在呢日都可以休息 起碼唔駛頻樸去番公呢~
      次次妳叫阿喂着衫 佢真係成日話妳煩喎 最終病咗又要妳照顧
      妖.係咪咁似呀 哈哈哈哈哈哈哈哈~
      我地會還架 放心啦笠~~~~~~~~~~

      刪除