2017年7月13日星期四

焗豬扒飯 (外賣) @ 屋企 ( 13-JUL-2017 )




( 13-JUL-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘響完   我都即瞓番喇   瞓到 8 點 10 分先起身 ~

打的番菇場   依家打的貴咗好多呀   唔係驚自己兩晚無食嘢會暈   我都唔搭呀 ~

去茶餐廳飲杯熱奶茶   腿治真係食唔落   留番中午啦咁 ~



菇場勁忙   真係想抖下都唔得   嗚嗚 ~

又比人打爛咗隻杯   之後 Receptionist 話係西瓜打爛   佢話西瓜都想知隻杯係邊個   所以留番個殘骸   唉   我啲杯成日比人打爛同整崩   慘 ~



Lunch Time 想瞓又瞓唔到   不過都照伏喺枱度休息 ~

嘩   仍然忙下停下   個肚又有啲扯住痛   但都 OK   敷下暖水袋又好啲咁 ~

西瓜無啦啦叫我入房   問我係咪每個月呢幾日唔舒服 ?!   我話係呀   我因為成日嘔所以番唔到工   佢話佢都明白喎   咁我都講聲唔好意思啦   之後就話老闆加咗人工   拎埋封信就出番去喇 ~

之後佢走埋嚟話叫我買番隻杯   入佢數   因為佢打爛咗我隻杯   我話唔駛啦   我買番隻杯蓋搞掂 ~

放工即走   個肚仍然扯住痛   所以都係打的番屋企 ~

番到屋企即灘喺梳化   瞓咗半個鐘呀   個肚終於唔痛   感恩感恩   即刻食埋今朝份腿治啲火腿   但包就食唔到   好脹胃咁 ~

里奧大人 7 點幾放工   咁我抖多陣都沖涼喇 ~

食咗火腿有啲飽   叫里奧大人想食咩就買咩   我食少少就可以   佢話買豬扒飯   再加個中湯比我   因為佢知我要飲熱嘢 ~

呢兩日真係瞓夠   勁驚今晚唔眼瞓   好在 11 點幾都攰咋   所以即瞓 ~

4 則留言:

  1. 啊西他终于都醒觉 有番D人性 不错不错👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在佢唔係西性不改咋 嘩哈哈哈哈哈~

      刪除
  2. 四面笠..哈哈哈哈! 諗起都恐怖呀
    估唔到西瓜會問隻杯邊個喎~都算有d良心啦
    OH YES..恭喜又加入工呀!要好好收起多D私己啦(哈哈)
    同埋西瓜好少咁問~佢話明白就最好啦~女人之苦..男人邊會感受到喎
    昨晚阿喂先整個豬扒飯~今日就到你出個豬扒飯
    真係睇見D芝士又即刻湧上黎咁(哈哈哈哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四面笠有幾恐怖啫 妳可以咩方位都望到我喎 唔好咩?! 嘩哈哈哈~
      如果整爛人嘢唔同人講 呢d就真係賤喇..好在..佢都算有良心~

      女人一講起私己錢就開心 哈哈哈哈~
      西瓜扮嘢啦 可能我講明話因為成日嘔所以番唔到工 所以先咁講咋(我覺得)~
      阿喂個豬扒飯正好多啦 芝士好味丫 我會再去食 勁呀呢~~~~~~








      刪除