2017年7月27日星期四

丸龜製麵讚岐烏冬專門店 @ 九龍灣 ( 27-JUL-2017 )

反正睇咗醫生   所以就食野菜天婦羅同鮭魚飯團   呵呵



( 27-JUL-2017  THU )

嘩   感冒呀   個人好攰添 ~

早餐食牛肉麵   因為好想食濕嘢   同埋最緊要 8 卦喺度   又可以比大半碗佢食   哈哈 ~




佢幾乎每朝都食雙蛋   仲食埋蛋黃   不過佢唔嘥嘢嘅   所以飽都要食   我最欣賞佢呢樣嘢
 


番到菇場抖陣就飲 Hot Lemon   雖然遲咗飲   但都唔理喇   唉   個人呆呆滯滯咁   所以真係唔想有嘢做   驚做錯呀 ~



Lunch time 出去食魚湯飯   呢排真係成日食剩哂啲嘢咁   但真係叫嗰時好餓   不過食多幾啖就飽   只從上個月胃唔舒服幾次之後   真係無以前咁好食力   要是想食哂呢   就一定要分兩次慢慢食   咁就好啲   個胃響警號喇   唔可以唔理咯 ~



食完行個大運就番菇場喇   好攰呀 ~

估唔到又忙   不過真係慢慢做咯 ~

放工去睇醫生   好在無發燒同埋唔係流感   只係普通傷風咳   不過拎定假紙先   但其實我聽日都應該番工   始終唔想成日放病假囉 ~

睇完都 6 點 10 分   咁去食嘢 lu   之後食埋雪糕   行下商場先番屋企   因為今餐太 Heavy   一定要行囉   行咗半個鐘   呵呵 ~


冰姑話朋友教佢食 Vanilla 味雪糕   可以醫感冒   咁正嘅治療法   早啲同我講吖嘛   哈哈



番到屋企即沖涼休息   睇下電視   食埋藥   又唔係好眼瞓喎   所以都係 10 點半先瞓呢 ~

2 則留言:

  1. 四腳笠..早呀! 你食ed個雪糕得唔得呀?
    係work既就真係超正啦~哈哈哈哈
    你呀你..睇ed醫生就唔戒口~病係有原因囉
    近排天氣又熱呢~餓果下想食野..但胃口唔好都正常
    我夏天都會架~所以近排早午餐轉食健康餐..入口少少凍凍地c服好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 二小辣笠 頭先食健康餐 依家好想食麻辣嘢呀 哈~
      我呢晚食完雪糕 番到屋企就食藥 第日真係好番好多喎
      但應該都係關d藥事 哈哈~
      病人就係咁架啦 越病越想食香口嘢 呵~
      天氣熱..真係無咩胃口食嘢 但最慘唔食又唔得~
      嘩..唔係嘛 頭先講健康餐 估唔到妳轉食健康餐......
      我食完凍到震呀 依家蓋緊妳送比我張滑滑毯喺膝頭哥呀~~~~

      刪除