2017年7月8日星期六

節瓜鯪魚肉湯飯 ( 8-JUL-2017 )




( 8-JUL-2017  SAT )

今朝約咗人 9 點嚟換水喉制   佢 9 點 40 分先到   里奧大人又話約咗下星期   信佢就死啦   好在無出街咋   唔係要人白來 ~

搞掂哂都 10 點幾   咁落去食早餐喇 ~





番到屋企執下嘢   之後煲桑寄生連子茶   搞掂哂就沖涼 lu ~

3 點去食下午茶   今晚里奧大人去兒生女嘅過大禮   順便食埋飯   不過我唔去喇   作每月一好攰呀 ~


呢 Set 下午茶其實都好飽下   所以雞翼要留番今晚再食   哈哈 



佢 6 點幾出門口   我抖多到 7 點都煮嘢喇   今晚食湯飯   真係唔餓都要早食   唔係成肚水   半夜又要成日去廁所呢 ~    

是日懶餐 - 節瓜鯪魚肉湯飯  

節瓜鯪魚肉湯飯 - 星期四買咗嘅鯪魚肉   好在無變壞咋   哈哈   呢個飯都好味道   咁我用咗 3 隻魷魚乾做湯底   其實咁都好夠味   清清哋唔錯 ~

今晚家姐上黎拎 I-Pad 同手信   咁我食完抖陣就即沖涼喇 ~

家姐 9 點上到嚟   傾下偈   話咁快又 10 點 15 分   佢都要番屋企 lu ~

里奧大人無耐都番到   拎咗啲嫁女餅番嚟   係 4 塊曲奇餅加一個唔知咩芝麻餅   咁樣好 Cheap 啫   好似拎盒曲奇餅出嚟分咁   救命 ~

咁睇下電視   12 點幾先瞓 ~

2 則留言:

  1. 頂...blog有咩咩衝突?! 個留言無左呀又
    我想話..親人過大禮真係好少咁寒酸
    唔係要大堆頭~但唔會咁分曲奇囉..唔用罐都起碼大包裝ma
    晚餐食湯飯好呀~節瓜又正氣..岩d唔正氣既人食(哈哈哈哈)
    作乜真係要好好休息~由其前幾日好似作感奄奄下..身體最弱ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 又無咗留言呀?! 我垃圾桶無妳d留言喎 怪~~~~
      我都覺得佢過大禮好寒酸 明知有人來 妳就買d得體d嘅比人囉~
      小奧拎d曲奇出黎 我都呆咗 唔係應該係嫁女餅果d咩?!

      我鍾意湯飯架 同埋一煲過最正~
      就係我太正氣 所以先唔駛食咁多節瓜囉 嘩哈哈哈~
      作乜前 乜乜後個身體最弱 做女人都幾辛苦 所以真係好羨d人唔痛囉~

      刪除