2017年7月30日星期日

煎杏鮑菇 + 酸梅麵豉蒸排骨 + 福花 ( 30-JUL-2017 )








( 30-JUL-2017  SUN )

今朝 10 點半左右起身   梳洗之後就去食早餐喇 ~





食完去買黑木耳同山渣   買完即番屋企   因為好想大掃除呀 ~

里奧大人 12 點半出咗去   咁都好   唔好阻住哂 ~

清潔咗 2 個幾鐘   廚房廁所都清潔埋   感覺成間屋戾乾淨哂咁   恨恨清潔一次   咁真係唔駛成日再大清潔咁架 ~

沖埋個涼又睇電視   3 點左右飲碗湯   食湯渣真係好飽   好在只係紅蘿蔔同粟米 ~

又係時候郁下喇   咁就熨下衫啦   之後執衣柜   仲有一半未執   搵晚再執 ~

里奧大人好似 5 點半番到嚟   咁我又話整熱啲湯佢飲先   唔係一陣又話食唔落飯   麻鬼煩 ~

今日真係好焗熱   煮完飯都成身汗   老實講   真係無可能一坐低就食   要抖下先可以食囉 ~

是日懶餐 - 煎杏鮑菇 + 酸梅麵豉蒸排骨 + 福花

煎杏鮑菇 - 想煮呢個餸好耐   終於動手啦   咁我有一兩塊係切厚咗   咁里奧大人一食就話好韌   我話叫佢咬耐啲囉   咁我食又唔覺韌   原來佢夾咗厚身嗰塊   唔怪得啦 ~

酸梅麵豉蒸排骨 - 夏天好想食酸咪咪嘅餸   無啦啦又好想食排骨   咁就煮呢個啦   今次買 $20 腩排   但里奧大人話飲完湯好飽   樣樣食好少   我又唔餓   所以又剩番好多隔夜餸   嗚嗚 ~

福花 - $6.5 咋   所以買嚟煮囉   呢個菜好似都有益㗎 ~

洗完碗就沖涼   本來諗住徑步出汗   但洗完碗已經成身汗   所以都係唔出 lu ~

抖陣就食木瓜   之後睇下電視   11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言