2017年7月15日星期六

咖哩魚蛋魚片頭 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 15-JUL-2017 )





( 15-JUL-2017  SAT )

今朝約咗家姐食早餐   開心開心 ~





食下傾下又要番工   如果家姐公司同我公司喺附近就好啦   咁就可以日日一齊食嘢 lu ~

菇場唔忙   咁就 Load 相啦 ~

顛龍 12 點 47 分先比嘢我做   我星期一先做㗎   最唔鍾意臨放工先話急   雖然我唔急住走   但都唔會做   唔係第時見我一比我就即做   咁佢地拖到放工先比我做   我咪慘 ?!

放工去街市買餸   番到屋企抖多陣   差唔多 3 點就出去食下午茶喇 ~



諗住食元氣壽司   但里奧大人又話唔食   咁我個肚都仲有啲扯住痛   我話煮咖哩魚蛋算喇 ~

食完番到屋企都預備煲湯   抹好個廚房   搞掂哂都抖下 lu ~

6 點幾食飯喇   勁早呢   因為唔想太夜飲湯   半夜成晚去廁所好煩呢 ~

是日晚餐 - 咖哩魚蛋魚片頭 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯  

咖哩魚蛋魚片頭 - 其實整呢個餸真係好方便   最麻煩只係爆香紅蔥頭同蒜頭   因為啲油成日彈到我死死下   好痛家嘛 ~   

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 勁想飲呢個湯好耐   所以係時候都要煲下   同埋好似好耐無煲老火湯咁   總之就好想飲湯咁啦   哈哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   睇下電視   聽下歌   12 點都瞓 lu ~  

3 則留言:

  1. 癫龙~果然好名👍🏻!又会次次放工才交东西给人做的?最憎ed人😡

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈 妳話係咪顛龍丫 早d比人唔得嘅?!

      刪除