2017年7月29日星期六

南瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 ( 29-JUL-2017 )

冰姑每晚嘅晚餐   都會見到有碟炸蒜辣椒豉油   次次我一見到就覺得好吸引   久而久之   我依家都成日整碟辣椒豉油   但就無炸蒜囉   同埋我唔會食啲指天椒落肚㗎   好辣呢   哈哈



( 29-JUL-2017  SAT )

今朝同家姐食早餐   同佢食早餐最好   食唔哂佢包底   哈哈 ~





食下傾下   咁佢話尋日陪糟糟去 SuperDry 買 2 件 Ttee   咁家姐都買咗件風褸   原價要千幾蚊 1 件   咁佢地買 3 件有 7 折   所以都係二千唔駛就搞掂 ~

咁糟糟比錢嘅時候   Sales 又話買多 2 件只係比多 $273   咁家姐又買啦   之後買完再計數   Sales 又話買多件只係加百幾   糟糟一聽到就話又要買多件 ?!   咁梗嚇死佢啦   佢簽卡嘛   不過家姐都照買   百幾蚊件 tee   依家好難搵嘛   所以依家只係好似 $1800 左右買咗 5 件 Tee 同 1 件風褸    咁就抵爆啦   明明諗住千幾蚊只係 2 Tee 1 風褸   依家買到 6 件喎   呵呵 ~

到家姐比番 $1,500 佢啦  佢又話 $1,000 得   咁梗係   次次同家姐食飯都係家姐比錢   佢仲賺緊   哈哈   不過佢都好錫家姐嘅   好多時去旅行都會買手信比家姐   見辣椒油好味又買比家姐咁   佢叫我家姐做家姐添㗎   叫蝕哂   哈哈 ~

我成日都話家姐個樣係比人蝦嘅樣嚟㗎   因為對眼唔夠惡呀   我唔笑個樣係惡   但佢唔笑個樣都唔係惡囉   咁家姐都話   佢同事尋日先同佢講   睇妳個樣都係似比人蝦㗎喇 ~      

8 點 45 分又番工喇   好在等咗 2 分鐘就有車   感恩感恩 ~

菇場唔忙   咁就好喇   星期六真係好唔想忙囉   無 Mood 做嘢   哈哈 ~

家姐比我㗎   佢話佢同事喺加拿大買平好多呢



放工即走   去街市買餸   今日勁焗熱呀   買完餸出嚟   成身汗 ~

番到屋企抖陣   嘆夠冷氣就出去食下午茶   原來都 3 點 lu ~


每樣食到一半已經好飽   其實我想食薯條多啲囉   感覺無咁飽肚  



食完就番屋企煲湯   啲汗係咁流呀   咁里奧大人今晚唔番來食   我唔駛煮飯   食湯渣都夠飽咯 ~

搞掂哂就休息   眨下眼又 6 點半   係時候開餐喇 ~ 

是日懶餐 - 南瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯

南瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 - 其實想煲老黃瓜   不過街市得番啲細細條嗰啲   所以唔買喇   咁煲南瓜都好丫   啲湯渣健康又飽肚   哈哈   今次醒喇   記得係買煲湯排骨   好味好多㗎   啲肉起碼係腍囉   買 $40 都唔係好多嚿咋   始終骨重嘛 ~

食完抖陣就出去徑步半個鐘   勁焗熱呀   不過流一身汗真係好正   我指做運動嘅時候   因為我期望係出汗嘛   但煮飯出汗就唔多鍾意啦   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   由熱變暖再凍水   勁正   因為真係實在太熱喇 ~

沖完涼見到里奧大人   嚇鬼死   咁整番熱碗湯比佢飲   我都休息 lu ~

依家多數喺電視睇 VIUTV 之前啲節目   真係幾好睇喎   可能見到啲人有新鮮感啦   哈哈 ~

今晚自己 11 點幾都瞓先喇   出咗一身汗真係比較攰啲咁呢 ~      
 

2 則留言:

  1. 冰菇2字开头 坚~怕你闹我 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好講..係妳引到我成日想食豉油辣椒呀~~~~~~~~

      刪除