2017年7月2日星期日

燻蹄 (外賣) + 拉麵 ( 2-JUL-2017 )




( 2-JUL-2017  SUN )

今朝 8 點半起身   好在里奧大人起身先   咁我可以再瞓多陣 ~

食埋早餐就番學   如我所料   我聽聽下都瞓着咗 ~



今日有事奉   所以要為個崇拜儀式完畢先可以走呢 ~

買埋燻蹄就番屋企喇   好攰呀   好似作每月一到咁   個肚又有啲扯住痛喎 ~

玩玩下手機    突然好眼瞓   1 點 45 分瞓到 2 點 15 分呀   之後精神哂 ~

差唔多 3 點去食下午茶   食完又番屋企抖   無啦啦 5 點幾又瞓咗 15 分鐘   咩事咁好瞓   哈哈 ~



今晚只係煮拉麵   所以 6 點半預備煮嘢   7 點前可以開餐喇   快食快休息 ~

洗埋碗抖陣就沖涼   睇下電視   話咁快又 11 點 15 分   要瞓覺喇 ~   

2 則留言:

  1. 一大笠..係咪旅行最尾果日太夜?
    攪到之後幾日都好似唔多夠瞓~不過作乜我又係勁攰
    我作左好耐啦..希望依2日乜啦
    海景d早餐唔掂呀~都係飯堂靚好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 異常笠 哈哈 早呀~
      一陣要 pack file 喇 希望今日搞掂啦
      妳唔見我出現 妳唔駛掛住我喎~
      呢日早起身呀 同埋又作乜咁 所以好鬼攰囉 哈哈~
      我都遲哂lu 不過預咗係咁..最緊要舒舒服服服服服服服服~~
      海景以前好好食架 再番番黎九龍灣就唔掂 唉~~~~

      刪除