2017年7月26日星期三

鵝肝蝦仁炒飯 + 菜心 ( 26-JUL-2017 )






( 26-JUL-2017  WED )

今日好好天氣呀   實在太好喇 ~

早餐食牛扒餐   咁一轉新場   我會影餐牌比家姐睇   佢就估我食咩   真係兩姐妹囉   佢又話係食牛扒餐   尋日佢同糟糟食日本嘢   我揀嘅同佢揀嘅係一樣   哈哈 ~




8 卦碗白雪雪通粉   佢又係食好清㗎   我落胡椒粉呢   佢覺得我黐線咁㗎   哈哈 



菇場忙下停下   但應該真係感冒   但吽唔出嗰隻   係咁流鼻水 ~

好啦   菇場實在太凍   Lunch Time 出去食水餃粗麵   但其實唔餓   但想食熱嘢囉 ~



食完行大圈就番菇場喇   一諗起入雪房嘅感覺就好驚   哈哈 ~

好在唔忙   但係咁打噴嚏   咁問 8 卦係咪好凍   佢又話唔係   仲話我應該唔舒服添 ~

放工即走啦   番到屋企浸定菜   今晚食得好 Heavy   所以要早食   因為要去徑步 ~

是日懶餐 - 鵝肝蝦仁炒飯 + 菜心  

鵝肝蝦仁炒飯 - 影比家姐睇   佢話咁大碟飯係咪諗住聽日帶飯 ?!   我話係一個碗仔嘅飯咋   但影相好似好多咁   哈哈   本來想就咁鵝肝炒飯   但好似好單調咁   咪加幾隻蝦囉   但其實就咁食飯就飽   食埋幾隻蝦更飽 ~

菜心 - 真係好腍甜呀   但我都要蘸辣椒豉油   因為我食嘢食味呀   嗚嗚 ~

好喇   洗埋碗抖陣就出去徑步   徑 20 鐘先啦   都出咗一身汗   爽 ~

番到屋企即沖涼   但仍然流鼻水   所以都係食粒 Panadol 先喇 ~

雖然唔多舒服   但就唔係話好好好眼瞓咁   所以今晚都係 11 點幾瞓 ~      

4 則留言:

  1. 三軍總司笠..嘩! 今日個名幾有氣勢(哈哈哈哈)
    口味既野真係好難一樣~所以你同家姐咁夾呢
    食通粉我都勁落胡椒粉~超好味啦..8卦唔識野呀(哈哈)
    你公司本身都超凍~所以返去要早D做好禦寒
    由其依家咁勁流感~真係要超小心..好好照顧自己呀
    UM..想請問個鵝肝~唔係越南果D呀ma..仲未清晒嗎?
    依家你早左食飯都好呀~有時間可以做下運動好唔錯
    咁就乖笠子啦~果然好好照顧自己..不過呢! 依日作感
    都要扣返10分既..即係原本10分-10分=0分! 哈哈哈哈
    要快d積返d分上去啦! 閃..準備煮飯 88你條三軍總司笠

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 異樣笠.妳睇下妳右邊臉..唔同咗啊?!
      三軍總司笠呢個名..令我好想食壽司 哈哈~
      我同家姐口味係勁似 所以佢覺得好味就會買比我食架~
      食通粉真係一定落胡椒粉囉 死8卦堅唔識嘢囉 無藥可救 哈哈~
      菇場真係凍到顛 所以依家咁熱 我番到屋企都唔駛開冷氣住架
      多數係沖完涼先開 妳話我身體寒得幾緊要~~~~
      好勁呀妳 鵝肝真係越南果d呀 仲有3罐未食 2018先到期 怕咩喎~~~~
      依家都特登早d食飯之後就徑步 流一身汗真係好d呢~
      笑死我呀-->原本10分-10分=0分!
      一減就減哂人地10分 做咩咁毒喎 人地想作感咩~~~~~~
      閃啦妳 88妳條毒豬尾 哈哈哈哈~



      刪除
  2. 真係好腍甜呀 讲粗口吗?爱人��

    回覆刪除
    回覆
    1. 妖..嘩哈哈 得妳先諗到係粗口囉~~~~~~

      刪除