2017年7月19日星期三

小火焰韓式咖啡餐廳 (Aidan Korean Dessert Cafe) + 滿記甜品 @ 官塘 ( 19-JUL-2017 )

溶岩芝士炸雞麵包 ~ 阿 mi 比張相我睇時   我覺得勁誇   話一定食唔哂   之後再問佢   個包係咪裝滿芝士 ?!   佢話係   嗰下幾驚㗎大佬   芝士呀   好鬼漏家嘛   問走包得唔得   佢又話係跟上   哈哈    



好在我都鍾意食芝士   呵呵
   


炸雞好脆   但我食第一嚿覺得有陣羶味   不過阿 mi 話無   之後食到最後 1 件   佢話有羶味   好在佢食咋   唔係頭尾都有羶味   我唔係咁好彩呀嘛   哈哈



好搞笑   阿 mi 好認真叫我 Ready 影相
      


可以拉到好高喎   好好玩   哈哈 



可以夾嘅芝士   正呀   比我哋玩到啲芝士凍哂



一啖咬落去   真係好滿足   



巨峰乳酸特飲 - OK 啦   唔係太甜   但其實我好鬼凍   所以越飲越凍



青蘋果乳酸特飲 - 阿 mi 呢杯比較甜   



好鍾意呢啲鐵杯裝飾  



呢粒木係來住張單嘅   



我其實真係好凍   所以雖然飽   都唔想飲沙冰囉   咁唯有食個白雪黑珍珠啦   健康啲咁   阿 mi 就飲芒果沙冰   兩塊芝士曲奇係送嘅   



( 19-JUL-2017  WED )

感恩一覺瞓天光呀   唔知係咪成咗藥關係呢   呵呵 ~

早餐又同 8 卦去另一間   之前佢食過   話啲食物同茶都好熱   因為我成日同佢講   杯飲品一定要熱   如果唔係唔駛叫我去試   哈哈 ~




菇場唔太忙   我可以繼續 Load 相 ~

Lunch Time 未餓   所以出去行咗陣   之後再買嘢食番菇場食呢   其實唔想食燒賣   但更加唔想食腸粉   不過得 2 粒牛肉又驚唔飽   呢份午餐真係 Hea 食半個鐘   由好熱變好凍   所以食到最後真係好唔想食   哈哈 ~




放工先黎忙   隻死龍成日係咁   不過我唔鬼理囉   放工準時走 ~

今晚約咗阿 mi 食飯   所以叫佢喺鑽石山月台等埋我一齊去 APM   可以早啲見面呢   唔好睇少呢 4 個站   可以傾到好多嘢㗎   哈哈 ~

同佢幾乎同步到月台   啱啱見到地鐵開咗   咁佢應該係果班車落啦   直望又唔見有人   正想 Whatsapp 佢   之後聽到佢 "zip" 我   咁車又未到   即刻比番手信錢佢啦   唔係一陣唔記得比就慘 ~

今次真係唔好意思啦   手信加加埋埋都好重囉   又要特登就我嚟官塘食飯   辛苦佢呢 ~

阿 mi  一見到我就話我臉色好咗   幾乎次次見我   都係第一時間睇我臉色㗎   哈哈   就好似家姐咁次次見我都望下我唇色咁呢 ~

佢好搞笑   話佢已經開始餓   咁就啱喇   佢居然講咗幾次餓呀   真係好少何喺佢口中講個餓字   但今餐實在知道太 Heavy   所以我同佢今日中午都唔可以有飽嘅感覺   唔係夜晚食唔落就慘   嘩哈哈哈哈 ~   

阿 mi 鍾意食芝士   所以呢間食店係佢揀嘅   佢話叫咗阿喂好多次都唔肯陪佢食   咁我陪啦   我無所謂嘛   最緊要佢鍾意   因為呢餐係佢嘅生日飯   想食咩就咩呢 ~

咁我今日先 Book 位咋   原來係只限 2 小時   咁唔緊要啦   食完轉場去另一度再傾囉 ~

6 點 10 分到咗   入座起計 2 小時   不過個場咁細   張枱又細   我哋又坐出面   咁我哋揀坐梳化椅   舒服啲   同埋因為係圓枱仔 ~

一坐低就睇嘢食   其實一早已經睇定咗   只係揀飲品   所以好快就可以落 Order   哈哈 ~

好喇   大家終於可以坐定定傾下偈喇   雖然個幾月無見   但其實我有咩都會即刻同阿 mi 講   聽下佢啲意見嘛   旁觀者清係事實   加上對方一定要有同理心   如果無同理心   真係講咩都無用   雖則我都要人撐   但一定都係對事嘅   唔可以因為同我 Frd 而偏幫   所以我真係好感恩   我最艱苦嘅時候   阿 mi 同冰姑都喺我身邊陪住我   我真係放鬆好多㗎 ~

人總有開心唔開心   最緊要係學識放鬆 / 放開   為自己而活   仲要係活得更精彩呢 ~

大家呻下笑下   唔知點解   成日見到阿 mi 講嘢 + 表情   我就覺得好好笑   但其實佢係講緊激氣嘢㗎喎   但真係忍唔住笑囉   哈哈 ~

食食下聽到侍應同隔離枱幾個人講   佢咃已經坐咗半個鐘都未落單   因為限時 2 小時   之後唔知佢哋點 lu   不過又係嘅   人哋唔會因為妳啲人遲到就補番時間比妳家嘛 ~

7 點 45 分都食完   侍應都嚟收嘢   又問仲有無 Order ?!   咁我哋識做啦   其實仲可以坐多 25 分鐘   不過都唔坐喇   轉場食糖水好過   呵呵 ~

去 APM food court 食糖水   但其實只得滿記   哈哈 ~

又食下傾下   話咁快就 9 點 50 分喇   係時候要走喇   唔想阿 mi 咁夜番到屋企 ~    

送埋阿 mi 搭車就番屋企喇    沖埋涼   抖多陣   12 點先瞓呀 ~


樽鹹魚包到實一實   真係沙都吹唔入



魷魚 + 蝦米 - 包蝦米好香呀   所以即放入雪櫃



30 包檸檬味 ENO



阿 mi 私人醒比我嘅榴槤乾   我話留番比佢自己食嘛   難得佢鍾意食



10 支 Lemongrass Handcream




6 則留言:

  1. 家红,~😁新朋友来Bor~你好啊!家红😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈 咁妳叫家冰啦 好嘢來架 要加3蚊架~~~~~~

      刪除
    2. 最多5蚊..唔要就過主 嘩哈哈

      刪除
  2. 一大笠..午安好啦,今日仲係超焗熱呀
    WOW..又回到19/7,依日估唔到大家時間剛剛好到月台
    其實我去官塘真係好方便架~車程又唔係遠ma
    下午我已經餓定肚去食啦~嘩! 食ed驚左好多日咁..哈哈
    個麵包已經盡食啦..不過都係食唔晒~同埋濕果d唔食啦..好難食咁
    依日見你開心左好多,同埋..面色好左~就算有用bb cream
    都明顯黑眼圈細左好多架~同埋..食ed野個唇色都好ok
    所以唔關事啦..我覺得~的確係精神過之前見你囉
    點呀? 試左d榴槤干未呀? 唔合你覺得好唔好食呢
    hey..都唔係好多野拎之ma~唔好咁客氣又話唔好意思
    我咪仲唔好意思..要你請食飯全包日~哈哈! 多謝你呀笠

    回覆刪除
    回覆
    1. woo 唔駛驚喎..真係我黎架 哈哈~
      妳勁呀 d時間計得好準 同埋好在我無塞車咋~
      餓定個肚堅搞笑 我唔得架 點都要食少少嘢先 呵呵~
      成日話驚 有咩好驚啫 芝士之嘛 嘩哈哈哈~
      個包其實好味 但入面濕哂果d 見到就堅唔想食囉 嘥都無計~~

      我都話我ok嘛 係都唔信我~
      加上妳地又開解我 幫我分擔咗好多呀
      我真係放開咗好多呢 多謝哂妳地就真呀 33~
      所以正能量真係好緊要 yeah~~~~~~~~

      我未試榴槤干呀 試咗實話妳知呢~~~~
      妳就算係重都話唔重啦 唔好呃我~
      客咩氣呀妳 生日飯喎 一定要請妳架
      我都有得食嘛 開心開心 哈哈~

      刪除