2017年7月25日星期二

芝士焗雞翼粟米 ( 25-JUL-2017 )






( 25-JUL-2017  TUE )

感恩又一覺瞓天光呀   不過其實好似 7 點左右醒咗一醒   但唔理喇   照瞓   等鬧鐘響先醒   呵呵 ~

今朝食沙爹牛肉麵餐   其實我無咩胃口   口淡淡   所以想食濕嘢   咁 8 卦又喺度   比大半碗牛肉麵佢食   我食少少就可以   條友上次話喎   有佢陪食早餐係最好   我問點解 ?!   佢話食唔哂就比佢食   哈哈哈哈   咁又係嘅   如果知佢同我食   我可以食麵餐呢啲   因為有時食三文治真係食到好悶囉 ~



菇場忙下停下   但好鬼凍啦   勁想快啲 Lunch Time ~

其實 Lunch Time 都唔餓   但係咁流鼻水咁   所以去食麻辣米線   已經要少米線   但都食剩半碗   堅嘥嘢   但真係食唔落   唉   仲要食完唔覺驅到寒喎   即係無料到 ~



諗住準時放工   衰渠又比嘢我做   咁做唔係問題   我唔趕住走   但催我做之後   佢又走咗   正宗 8 婆   不過我都一定搞掂哂嘅   始終妳話急嘛   費事比人搵籍口話我囉   呵呵 ~

5 點 45 分先走呀   唔怪得 8 卦成日話渠 6 點前一定走   但啲嘢就叫 8 卦跟   所以 8 卦都話佢衰格   做同事唔係咁囉   分工合作嘛 ~

番到屋企都預備嘢食喇   今晚食 Heavy 嘢   所以早食早消化   哈哈哈哈 ~   

是日懶餐 - 芝士焗雞翼粟米

芝士焗雞翼粟米 - 為咗清包 7月 8 日已到期嘅 Mozzarella Cheese   所以就焗呢個粟米雞翼   樣樣都係食剩嘅嘢   煮埋當一餐真係好好   哈哈   但仲剩半包 Cheese 呢   慘 ~

今晚飽到反肚   其實個人勁攰   但洗埋碗都拖下地   想郁多啲呀 ~

沖埋涼就食埋金奇異果幫助消化   買咗 2 星期啦   真係作壞喇   好在今晚食咋 ~

唔得喎   仲係好飽   所以又熨埋衫同床單   熨床單先勞動呀   次次熨完真係作出汗咁㗎 ~

又同冰姑傾計  咁叉埋電   差唔多 12 點先瞓 ~

2 則留言:

  1. 8笠..午安好呀! 嘩..又8月啦~勁快呀
    依日個晚餐係正既~雖然heavy..但芝士+粟米焗
    勁有韓燒爐邊果d芝士粟米feel~我好鐘意食架
    你d野真係要快d清啦~雖然過期未變..但都係食新鮮野好d囉
    渠王..阿喂次次聽到渠王個名都好開心笑架~衰! 哈哈
    唉~真係唔好指意人會對自己好~由其公司d人係最衰格架
    有事既時候..仲會第一個隊你出黎添囉
    所以你既心態超岩~做好自己本份..唔好比人有痛腳
    就咩都唔駛怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 二八一十六笠..諗起妳上次食咗八大粒燒賣呀 哈~
      話咁快依家8月中添啦..d時間過得勁快~~~~
      芝士粟米正呀 但食完真係好鬼滯囉 @@
      依家盡量清哂雪柜食物同罐頭 真係可以唔駛買餸囉其實~~~~
      渠王個名又堅搞笑 家姐同奧以為渠王係男人添呀 哈哈哈~
      人性嘅一面 係office係好易見到 所以真係要好好保護自己囉~
      雖然我成日上網 但好在菇場同事都知我有嘢做實好快搞掂咋
      做好自己本份真係咩都唔怕囉 我最怕只係妳之嘛 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈~






      刪除