2017年7月3日星期一

豉汁蒸鯧魚 + 菜心 ( 3-JUL-2017 )






( 3-JUL-2017  MON )

嘩   今日要收拾心情上班去喇 ~

早餐食蛋牛治   但個人未瞓醒   完全唔記得影相   呵呵 ~

菇場勁忙呀   對手未停過 ~

Lunch 食吞拿魚包   因為驚落雨   所以朝早買定 ~

仍然忙呀   忙到 4 點左右就搞掂   終於可以抖下 ~

放工去買餸   番到屋企浸好菜就拖地   之後熨衫 ~

里奧大人 7 點幾放工   我係時間要預備   今晚煮個冬蔭功比里奧大人就算   我食餸就得喇 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 菜心 

豉汁蒸鯧魚 - 買條大嘅   今次要 $38   不過真係好多肉呢   食半條都好飽 ~

菜心 - 好耐無食菜咁呀   點都要買 1 斤黎食   哈哈   今次菜心好甜呀 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

睇下電視   又同阿 mi 冰姑傾下偈   12 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. 四圍笠..今日好攰呀! 下午都要小休片刻
    依日早午餐都食包包喎~下午無見餓?
    近排休魚期街市好靜~真係少左好多檔開
    連平時成日買果檔蝦都無蝦埋..慘
    晚餐豐富呀~有魚有菜..魚肉真係都好飽架
    天氣熱食魚好過食豬肉添囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 五三五四笠呀 又係我啦~~~~
      妳都話攰就真係好攰咯 仲要小休片刻添 有無發夢見到我呀?! 嘩哈哈~
      呢日唔餓喎 蛋牛治好飽肚架~
      原來依家係休魚期 我唔係成日去街市呀 但呢日去都好多檔仲開喎~~~~
      咁妳食住急凍蝦先啦 都正架 哈哈~
      係啦 魚+豆卜都好飽肚 夏天真係覺得食魚肉好過豬肉 無咁滯咁呢~

      刪除