2017年7月28日星期五

灑家 @ 官塘 ( 28-JUL-2017 )

流汁叉燒包 - CC 話想食   都好喎   我都好想食呀   哈哈       



爽脆鮮豬潤湯麵 - 咁 CC 想食豬手麵   我個樣係 "咦'   但都可以食   不過唔食有手指位部份   佢話唔知出嚟係咩部份㗎喎   咁又係   咁我話手指位我唔咬囉   妳叫啦   之後佢就話   其實我哋食嘅嘢係完全唔同   哈哈哈哈   都係㗎   頭先我話食豬肚   佢即刻 "咦'   我唔食㗎   



鹹菜胡椒豬肚湯 - 咁我落胡椒粉嘛   CC 話個湯好辣   妳飲下辣唔辣先落啦   但我覺得飲到最尾嗰幾啖   有胡椒粒就辣辣哋囉   可能佢喉嚨唔舒服   同埋本身唔食辣呢   佢同 8 卦都食得好清好清

 

鮮豬潤肉丸粥 - 個粥底都好杰   肉丸好濃味   係咪有鹹魚定咩呢 ?!   唔記得添   但就唔係豬肉嘅濃味   都好食喎  



( 28-JUL-2017  FRI )

今朝無咩胃口   可能感冒未清哂 ~




菇場好忙啦   諗住西瓜唔喺度可以 Hea 過   天呀   點解呀 ~

Lunch Time 唔餓   又食健康餐   呢隻綠茶味有紅豆粒   雖然得幾粒   但食完真係好飽飽滯滯咁   下次都唔好再買綠茶味喇 ~




仍然忙呀   所以好快放工咁 ~

今晚約咗 CC 食飯   佢就嚟生日   所以我話請食生日飯呢   我話同佢去酒樓食啦   一定唔會比人趕   佢話兩個女人去酒樓食飯好老餅咁   所以係都要話去灑家 ~

我 6 點 15 分左右到   之後無耐佢都到喇 ~

佢離遠見到我時   我見佢 O 咀   以為佢覺得我咁早到啦   之後佢一坐低就話 : 妳靚咗呀 ~

笑死我啦   我話係咪搽咗唇膏呀 ?!   佢話根本唇膏只係薄薄一層咁搽   同埋好淺色   之後叫我抹咗去   咁我即抹   佢話真係靚咗呀   我話咩事呀   阿 mi 又話我容光煥發   但我無食太太口服液喎   可能染咗髮   個人精神咗就真呢 ~

咁好搞笑囉   其實之前同 CC 傾開偈   咁佢知我發生咩事嘛   所以好鬼擔心我   點都會出嚟食飯   但就要睇佢細佬番唔番媽咪屋企食先   佢細佬咁啱唔番   所以即同我食   但其實我邊晚都無所謂   最緊要佢得閒啫 ~

我話我感冒未好   唔好坐咁埋   佢話佢喉嚨都痛緊呀   唔係咁邪嘛   咁大家坐番埋一齊啦   以毒攻毒   哈哈哈哈 ~

CC 成日覺得自己勞氣就話自己係更年期   咁事實佢個人係無咩火嘅   咁今晚又話呢兩係好易出汗   以前唔會出汗㗎   我話唔出汗係唔好㗎   依家妳出汗先係正常囉   關更年期咩事呢 ?!   聽妳講更年期呢 3 個字都聽咗十幾年   到依家都仲未更囉 ~

之後喇   又話自己老花   啲字睇唔到   我話我都睇唔到添啦   佢又話我散光喎   咁我話妳頭先話我靚   係咪睇唔清楚我㗎   條友話可能真係老花   哈哈哈哈 ~

咁又講下旅行嘢嘛   之後佢無啦啦好認真同我講話: 好喇   講番正經嘢   笑死我   旅行好唔正經咩 ?!

咁傾呀傾   好在佢想法同我一樣正正常常   佢同埋阿 mi 同冰冰想法都係一樣   咁我就放心喇   因為即係大家諗嘅嘢係一樣   對事唔對人也 ~

講講下佢仲眼濕濕想喊   嚇死我咩   我真係好感動   佢真係好擔心我 ~

我其實真係無嘢   講咗出黎知解決方法就 OK   但一講起媽咪   我真係忍唔住喊   因為無嘢可以比媽咪離開我更傷心 ~

喊完之後   我話放心啦   好唔開心段時間已經過咗   我堅無嘢喎   食得瞓得   要是我唔開心   我真係無胃口食嘢   仲更加唔會煮嘢同出街囉   呵呵 ~

話咁快又 8 點 40 分   係時候走人喇   雖然呢度無限時   又無人等位   但都係唔好坐咁耐喇   諗住轉場去 Food Court 食糖水   但無位   所以一齊行陣商場算喇 ~

佢帶我去三聯   話好多書睇㗎   妳可以打書釘   真係笑死我啦   我話妳係咪真係覺得我會好悶呀 ?!   我話我屋企好多書同食譜啦   之後條友串我話啲書係咪 8 婆雜誌 ?!

但其實佢之前已經叫我搵嘢讀下   跑下步   我話我放工之後番到屋企都忙架喎   煮埋食埋洗埋啲 時間好快就過   睇多陣電視又話瞓覺喇   有時又想休息下   絕對唔會係浪費時間架噃 ~

我話我好感恩   每日唔同嘅時間   都有朋友陪到我   要早有早   要夜有夜   哈哈哈哈 ~   

送埋佢去搭車   我兜多個圈就番屋企 lu ~

番到屋企差唔多 10 點   原來里奧大人啱啱番嚟無耐   咁等佢沖埋涼先   我想睇多陣電視先沖 ~

嘩   睇埋新聞   11 點 40 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言