2017年7月22日星期六

蜜糖焗雞扒 + 老黃瓜赤小豆扁豆豬骨湯 ( 22-JUL-2017 )






湯渣好味呀   所以次次煲湯係唔駛食飯   食湯渣都飽哂呢



( 22-JUL-2017  SAT )

今朝約家姐食早餐   但我又唔係太餓   所以家姐食到好飽   哈哈哈哈 ~



咁糟糟依家成日約家姐食早餐嘛   但其實家姐平時都只係喺公司食麵包呀   燒賣腸粉做早餐   好少會好似我咁出去食   咁最搞笑係   家姐上次去大家樂   佢早到   就搵定位同買埋嘢食   糟糟一嚟到就有得食   家姐都串佢   話妳就嘆啦   一坐低就食得 ~ 

糟糟成日咩都想食   好味就食哂   唔好味真係唔食㗎   衰到死 ~

尋日佢哋食早餐   佢想食牛扒同牛尾湯通粉   但個餐一定要分開叫   咁家姐就話佢食牛尾湯通粉 Share 食囉   咁 Share 食就最好樣樣唔同嘛   家姐買咗牛扒雙蛋+多士   另外一個係牛尾湯通粉+火腿腸仔+牛油餐包   點知家姐分得半塊牛扒+半隻蛋+腸仔+牛油餐包呀   衰糟唔食餐包咋   唔係家姐連餐包都無得食添呀   哈哈   死嘢   蝦我家姐   下次見到佢一定拻死佢   哈哈 ~

糟糟要食多士   但家姐個樣好慘咁同我講話:   我夠鍾意食多士咯   笑死我



家姐 Send 呢張相來   又唔講做咩



之後再 Send 埋呢張比我   但仍然無講咩   哈哈哈哈   之後話今朝講嘅   同糟糟食早餐只分得咁多咋   慘呀呢   笑死我   



菇場唔忙呀   可以寫旅遊 Blog ~

話咁快放工   今日自己食下午茶   所以番去屋企抖陣   去埋超市買嘢   之後先買麥樂雞餐番屋企食呢 ~


食唔哂半包薯條   又要留番今晚食



食完抖陣   煲埋個湯就搞掂   聽下歌   原來都 5 點半   里奧大人啱啱番嚟 lu ~


好耐之前煲湯   因為太多料   成煲湯滾唔起呀   我就奇怪點解啲湯料唔郁嘅   好在真係睇下咋   之後再 "北" 番起啲湯料   煲湯先識得滾咋   其實今次都滿哂   所以每 10 分鐘要望一望囉



7 點開飯   不過我只係飲湯同食薯條   就咁煮個冬蔭功米粉比里奧大人算喇 ~ 

是日晚餐  - 蜜糖焗雞扒 + 老黃瓜赤小豆扁豆豬骨湯

蜜糖焗雞扒 - 唔想炒嘢   所以焗雞扒 ~

老黃瓜赤小豆扁豆豬骨湯 - 上次家姐講開呢個湯   我又好想飲   所以又煲啦   尋晚喺街市買咗包赤小豆 ($7) 同扁豆 ($13)   乜原來扁豆咁貴㗎 ?!   老黃瓜就 $8   2條粟米 $5.5   西施骨 $40   咁都抵飲   青紅蘿蔔就貴好多咯   不過我想祛濕嘛   所以要飲老黃瓜湯呢 ~

搞掂哂都 8 點幾   沖埋涼就休息喇 ~

睇下電視   11 點幾都瞓 lu ~                   

2 則留言:

  1. 1+1=笠..哎呀! 糟糟勁衰呀! 咁樣蝦你家姐都有既
    朋友黎架ma~share都應該要公平d囉~都怪你家姐
    實在太容易比人恰啦!哈哈..唔好同佢講呀! 打你架
    不過又真係囉~=我都好憎某d人..自己唔like食既就比人
    why要人地幫你清? 當人焚化爐咩~所以見你講糟糟咁
    都真係要好激動..發洩一下(哈哈)
    今個星期都唔煲湯啦我~多數煲清涼飲品~太熱完全唔想飲湯
    依家煲黃瓜正呀~勁消暑又去濕..下次記得留碗比我啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 二嫂笠 呢個名幾襯妳 哈哈~
      對家姐好嘅人 先會蝦佢 嘩哈哈 明嗎?!
      自己唔鍾意食就比人 其實真係好自私囉
      將心比己..妳都唔鍾意人地咁妳啦 當人咩呀~
      唔知做咩鬼 呢排好想飲湯
      反而我好少飲清涼嘢 驚唔受得呢~
      老黃瓜真係好味道呀 留番碗比妳實得啦 哈哈哈哈~


      刪除