2017年7月24日星期一

黑椒豚肉炒烏冬 ( 24-JUL-2017 )




( 24-JUL-2017  MON )

今朝有落雨   但之後又有陽光   我會當佢今日都會落雨呢   哈哈哈哈 ~

早餐食奶油多   完全無胃口咁   但唔食又唔得嘛 ~



菇場忙下停下   其實唔錯嘅   始終成日上網都唔係咁好呢 ~

Lunch Time 唔餓   所以食健康餐   唉   好似作感呀   衰毫升啦   今朝一齊過馬路   咁我問佢係咪好番   佢無答   我問佢係咪流感 ?!   佢話係   嗰下我都驚呀   我哋仲咁近距離傾偈 ~



Load 下相又傾下偈   好快就放工 lu ~

放工即走   諗住喺屋企附近買啲嘢   不過唔啱心水   咁番屋企 lu ~

好餓呀突然   所以 6 點半煮嘢食   早食早休息 ~  

是日懶餐 - 黑椒豚肉炒烏冬
  
黑椒豚肉炒烏冬 - 尋晚食剩大半碟黑椒豚肉   咁加埋個烏冬   真係 10 分鐘唔駛就煮好   個烏冬係之前喺吉野家打邊爐食剩㗎   好在獨立包裝   話時話都差唔多放咗一年   見佢今年 9 月到期就食埋去先啦   仍舊煙煙韌韌架噃   正呀   哈哈哈哈   依家盡量清雪櫃食物   之前特價買買埋埋又買咗好多嘢   係時候清喇要 ~

食埋抖陣只係 7 點幾   洗埋碗就沖涼   再開機洗衫就休息喇 ~

無啦啦係咁流鼻水   好驚囉   但又唔眼瞓喎 ~

咁同冰姑傾下計   又差唔多 11 點半   有啲眼瞓   所以即刻瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 一舊團笠..唔好讀錯肉x團呀! 哈哈哈哈
    依排流感超勁呀~所以大家都要小心d..好好照顧自己呀
    hey..你驚一驚就植入式左啦~哈哈! 要同自己講
    抵抗力超強呀~同埋..最緊要真係早d瞓~休息足夠
    自然強啦...唔係果個強呀~最鬼驚呀!
    嘩..你個雪櫃係咪咁多野呀~放左一年真係接受唔到
    我d儲備盡量1個月就清啦~所以你都加快清晒先買啦
    個炒烏冬正呀~昨晚個餸好送飯..配烏冬又吸晒汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 二妹笠 嘩哈哈哈哈 阿妹妳好啊~~~~~~
      呢排流感咁勁 真係大家都要小心d喇~~
      係喎 又植入式咗添 應該第一時間話"反彈" 哈哈~
      車 妳驚夠即刻植入式咗果個阿強啦 嘩哈哈哈哈 笑死寶寶鳥~
      妳記唔記我上次問妳D丸留幾耐既?! 妳話一個月會清哂
      我無諗過係一個月咁快架 哈哈 所以依家我都盡清雪柜嘢喇~
      黑椒汁炒烏冬好味呀 不過我就真係好少買烏冬 因為食完好滯咁呢~



      刪除