2017年7月9日星期日

福源餐廳小廚 @ 官塘 ( 9-JUL-2017 )

宮保雞丁 - 唔掂呀   完全係西芹炒雞柳咁款   唉  



椰菜回鍋肉又係唔掂   好鬼鹹   諗住試新嘢   點知出事   嗚嗚     





( 9-JUL-2017  SUN )

里奧大人今朝番學   佢 8 點半都起身   不過我唔番喇   無咩心機 ~

諗住瞓啦   瞓到 9 點 20 分都醒   咁去食早餐 lu ~





密集式 Minions



食完即番屋企抹嘢   搞掂哂都成 12 點幾   沖埋涼就抖喇 ~

里奧大人話自己食埋 Lunch 先番嚟   咁又好喎   我唔餓嘛   所以食麥記早餐   真係可以連中午飯都慳番呢 ~

煲埋桑寄生就休息喇   居然由 1 點瞓到 2 點半   最勁我只係開風扇   可能差唔多每月一到   個人成日凍冰冰咁 ~

里奧大人差唔多 3 點番到嚟   即開冷氣同沖涼   仲食埋雪條   我真係睇見都凍呀   哈哈 ~

之後佢 5 點瞓到 6 點   其實次次番主日學都比較早起身   真係要補眠先得   唔係唔掂 ~

抖多陣就去福源食飯   食過咁多次   真係得 4 樣嘢好味道   其實真係麻麻哋   但無理由次次都食果 4 樣家嘛 ~

食完即番屋企喇   個天又想落雨咁 ~

沖埋涼就休息   里奧大人就睇電視劇   我就好攰   10 點 10 分都瞓呢 ~      

4 則留言:

  1. 兩笠笠..我仲未走架~仲係我呀! 哈哈
    係呀係呀~作乜身體特別凍..由其個宮
    所以要好好保暖~近排我地又係成日好攰
    天氣又唔好呢~攪到個人都唔多精神咁
    想瞓真係唔好捱~要瞓就即瞓..瞓醒個人勁c服

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路等妳笠..恐怖唔恐怖呀?! 嘩哈哈~~~~
      睇親都話叫我保暖..睇到我依家有d熱呀 嘩哈哈哈~
      我着緊毛毛拖喇 係咪好聽妳話呢 33~

      天氣唔好+作乜乜 真係瞓極唔夠咁架
      所以瞓到就要瞓咯 又可以早d夢中見妳呢 嘩哈哈哈哈~

      刪除
    2. 夢中都唔放過我...真係仲恐怖過一路等你笠呀 =_="

      刪除
    3. 依妳咁講..真係要晚晚夢中見..等妳習慣一下呢 嘩哈哈哈哈哈~

      刪除