2017年7月1日星期六

雲桂香雲桂香米線專門店 @ 官塘 ( 1-JUL-2017 )

豬軟骨豬潤小米線 (小辣) - 湯底唔酸又唔辣嘅



紫菜豬腩肉小鍋米線 (小辣)



( 1-JUL-2017  SAT )

今日係國慶假期呀   我就賺半日   因為我本身要番工   哈哈 ~

瞓到 10 點 15 分自己醒 lu   里奧大人 10 點就醒咗   但其實佢醒我都會醒囉 ~

食埋早餐就喺屋企抖下   開機洗衫同抹嘢   勁攰呀   抖多陣都已經 2 點半   係時間沖涼喇 ~



3 點幾出發去美心食下午茶   之後就去睇戲喇 ~






綠色張 Coupon 係尋日做會員送嘅   紅色嘅就係用信用卡積分換   仲有 3 張未食   要快喇   哈哈


每人一 Set 細爆谷細汽水   



個半鐘頭真係好快過   個個一見 Minions 出場就笑   佢哋先係主角   哈哈 ~

去埋馬莎行咗陣就去 APM   里奧大人幫家姐買 I-Pad   咁買完都 6 點半   咁去食酸辣米線    今日把口無停過咁 ~

食完就番屋企喇   沖埋涼又開機洗衫   之後休息喇 ~

睇下電視   上下網   話咁快就 12 點幾   都唔記得聽朝要番主日學要 8 點半起身添   暈 ~

2 則留言:

  1. 一大笠..依日又係好節目啦
    把口又食唔停~見到個米線..好想搵去食米線呀(衰)
    我地通常食飽先去睇戲~所以好少機會買糠谷食架
    你地一人一杯(細)~食唔食得晒? 百老匯細杯我地都食唔晒架?
    可能又甜呢~食完有d反胃..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 異極無糖笠 仍然係我呀~~
      呢日真係無停過口咁 但都唔係食好多之嘛 嘩哈哈哈哈~
      次次食米線都話人衰 妳咪唔認呀下~~~~
      我地反而係留肚食爆谷 咁先有睇戲feel 嘛 哈哈
      同埋真係無咩幾何會無啦啦食爆谷 唔係等睇戲食等幾時喎~
      我地一人一杯細呀 碎料啦 當然食得哂啦
      不過汽水就飲剩一大半 爆谷加汽水太甜喇 我都頂唔順呢 哈哈~

      刪除