2017年7月14日星期五

雜丸極辛豬骨濃湯麵 ( 14-JUL-2017 )




( 14-JUL-2017  FRI )

又星期五喇   時間過得真係快 ~

早餐食蕃茄通   依家同 8 卦都轉場食喇   知道佢都嚟   所以留半碗蕃茄通比佢   因為我食唔哂   哈哈 ~



菇場忙下停下   但個肚有啲扯住痛   無咩心機咁囉 ~

Lunch Time 食健康餐   唔想出去呀 ~



仍然忙呀   啲字又細粒   真係做完要抖下 ~

放工即走   去完超市買嘢就番屋企 lu ~

個肚仲係扯住痛   加上菇場又超級凍   所以番到屋企都唔駛開冷氣住   但完全唔覺熱 ~

咁 7 點幾就煮麵食喇   其實唔太餓   但想早食早休息囉 ~

食麵嘅時候   仍然唔駛開冷氣   如果我講比家姐聽   真係嚇鬼死佢   居然唔駛開冷氣   哈哈 ~

食完抖陣就沖涼   咁就要開冷氣喇   因為次次沖完涼都好熱   唔想個身又立黐黐咁呢 ~

熨埋衫就休息一下   睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 五易笠..今日比你凸吓啦! 哈哈哈哈
    依家早食飯多d時間都唔錯呀~最好再早d瞓就very good啦
    係啦..乜乜個人體溫低好多~日頭我連風扇都無開..勁c服
    你公司凍到好唔正常~都係果句啦..好好保暖呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 我初初以為妳話我"忤逆"呀 笑死寶寶了~
      我唔想凸喎 留番比妳啦下~

      係啊..早d瞓就更加好 皮膚都靚d呢~~
      日頭唔開風扇勁喎 不過如果打開哂窗都涼 我都唔會開風扇啦 自然風真係好鬼舒服架~
      公司真係凍到難以形容 所以我依家都會蓋毯在膝頭哥 再着埋外套 飲熱嘢 包夠暖啦 哈哈~~~~

      刪除