2017年7月20日星期四

雜丸菜鍋 ( 20-JUL-2017 )




( 20-JUL-2017  THU )

尋晚 12 點幾上床瞓   但仍然興奮狀態   所以瞓唔鬼到   再起身去廁所   原來已經 1 點 45 分   好在去完廁所就有睡意   唔係慘喇   哈哈 ~

嘩   唔願起身喎   所以今朝食早餐要飲凍咖啡   唔係頂唔到呀   呵呵 ~



菇場忙下停下   時間過得好快 ~

Lunch Time 食健康餐   今次食綠茶味   又幾好味噃   已經食第 3 包脆卜卜喇   其實都好熱氣   所以唔可以日日食呢 ~



仍然忙下停下   話咁快就放工   好鬼餓呀   要即番屋企 ~

解凍魚蛋再浸埋菜   又唔覺餓喎   咁就抹下嘢先啦 ~

抹完都 6 點半   要煮嘢食喇 ~

是日懶餐 - 雜丸菜鍋  

雜丸菜鍋 - 有幾粒魚蛋 + 2 粒魚片頭 + 3 粒龍蝦丸 +  1 條粟米 + 1 包金菇 + 1x條菜心   食到一半已經好飽   哈哈哈哈   要抖陣再食   食埋呢次   真係要隔一排先想食丸呢 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫 ~

依家多數開個幾鐘頭冷氣   凍夠就熄冷氣開風扇   臨瞓先再開冷氣   仲要張被要加個暖水袋先舒服   其實咁都好   慳番啲電費   個人又唔駛成日咁冰凍   呵呵 ~

好攰呀   11 點左右都瞓喇   正 ~

4 則留言:

  1. 雜丸菜鍋~好名!当糖好吃D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當糖好吃d....即係咩呀..哈哈哈哈

      刪除
  2. 四圍笠..收工啦! 唔好迷路呀
    依日晚餐睇都OK..食都幾多下囉
    你次次一次食ED既野都要隔一排先再食
    有D似。。。我。。。對溶岩麵包既感覺(哈哈)
    講開咖啡我近排都少飲左,如果朝早食穀片都無飲囉
    講開都想飲,下星期要轉一轉早餐形式先
    前一晚駛唔駛咁興奮呀(哈哈哈)~又會攪到瞓唔著都有既
    都話你太掛我啦,走又唔捨得~硬係要難捨難離既

    回覆刪除
    回覆
    1. 二請難送笠..仍然係我呀..一睇就知妳開心到笑出來啦 哈哈~
      我想清埋哂d丸嘛 咪一次食哂囉~
      溶岩麵包正喎..唔好成日諗爛溶溶果d先得嘛~
      講開又想飲 無d定力 哈哈~~~~~~
      好耐無見妳嘛 唔興奮就驚啦
      難捨難離都係架 我地住一頭一尾好遠架 呵呵~~~~

      刪除