2017年7月5日星期三

雜丸辛辣麵 ( 5-JUL-2017 )




( 5-JUL-2017  WED )

尋晚一覺瞓天光   感恩感恩 ~

早餐食芝腿治   懶呀   唔想落手拎住食 ~



依家請咗個新阿姐   做咗個幾月   咁之後都請咗啲新人   成日點人做嘢   講真   真係睇見佢都憎   仲話佢叫得妳做就係啱   佢就勁啦   自己只負責寫單咁   早餐搞掂就懶好咁話呢碟係幾號枱   講得黎都拎完啦   有客就叫人拎刀叉   有外賣就叫人記得帶身份証   真係唔多覺佢有做嘢   之前同個老臣子做就唔會咁   依家扮哂老臣子咁   所以我以前會同佢打招呼   依家都唔會   最憎啲人係咁   做同事嘅嘢   要分工合作囉   唔怪得之前有 2 個新人都唔做   真係當人傻仔咩 ~

菇場唔太忙   如果全部大粒唔喺度就更好 ~

今日唔想出街   所以食健康餐   我真係覺得幾好味喎   但一食就比阿 mi 話唔可以再食   話睇到驚   有咩好驚啫   哈哈哈哈 ~



阿齋好搞笑   之前見我食得津津有味   佢又買包嚟食   同埋又係加乳酪   不過佢話都係鍾意食嗰啲乳酪   唔鍾意飲嗰啲乳酪   可能我係食原味   所以覺得滯   如果食有生果嘅就甜啲無咁滯呢 ~

真係吖   又要做長命 Report   仲諗住 Hea 到放工添   咁即係聽日又要佞 lu ~

放工即番屋企   之後拖地抹嘢   抖到 6 點半就煮麵   勁餓呀   哈哈 ~

食完抖陣就沖涼   開埋機洗衫就做哂家務喇 ~

咁呢幾日都唔開心   但其實我又要好感恩   因為我可以釋放負能量出嚟   因為朝早同阿 mi 傾   夜晚同冰姑傾   佢哋真係開解咗我好多好多   我好怕自己主觀對事   始終當局者迷   好多嘢都睇唔清呢 ~

我唔開心嘅實有   但講出黎真係又舒服啲   同埋我肯講出黎   即係代表我唔係話超級唔開心嗰隻   如果我超級唔開心   我係唔會講出嚟 ~

同冰姑傾計偈   我係咁哈哈哈   佢居然同我講話: 妳咁樣哈哈哈   更令佢擔心   但我真係無嘢   最緊要比我講出嚟   所以有時真係好矛盾   我有咩嘢唔開心都同佢地講   好似好煩咁   但唔講出嚟我又谷住到氣喎   唉   所以我唔好過   佢哋都唔係咁好過   哈哈哈哈 (大吉利是) ~

今晚 10 點半都眼瞓喇   希望又一覺瞓天光啦 ~ 

2 則留言:

  1. 四圍笠..又係我呀
    果個阿姐好扮大家姐啫~家下叫你管人唔駛做咩
    遲早佢比人炒都似~真係我都好憎依D人架
    哈哈哈哈..你唔好咁講啦! 唔開心講ED真係開心好多
    同埋..記得你有好多野要做架~唔好成日大事回顧(哈哈)
    向前看~找出路先係正路ma..(power up)
    衰得你呀..哈哈! 食麥片都要掛下我既

    回覆刪除
    回覆
    1. 五福臨門笠早呀~~~~~~~~~~
      係啦 最憎d人成日點人做嘢 所以依家都唔想再去食lu~
      哈哈 堅喎 講咗出黎真係舒服好多呢 多謝妳呀笠 33~~~~
      其實我依家都平常心了 咁樣舒服好多呢~
      嘩哈哈哈 今日我又食麥片呀 所以妳話我幾咁掛住妳呢 呵呵呵呵~

      刪除