2017年7月6日星期四

茄汁蝦碌 + 腐乳唐生菜 ( 6-JUL-2017 )






( 6-JUL-2017  WED )

尋晚明明眼瞓   點知越諗越激氣   搞到瞓唔好   咁樣真係唔得喎 ~

我 7 點 45 分先起身   感恩又唔眼瞓   唔係大鑊咯 ~

好餓呀   早餐食米粉餐 ~



又要做長命 Report   不過今次要快手   因為好想 Load 相   哈哈 ~

8 卦病咗 2 日   佢好慶話西瓜前一晚話搭的士走   駛唔駛拎部電腦比佢 ?!   仲問佢今晚覆唔覆客 ?!   真係痴痴哋   人哋發燒感冒呀   所以我每月一到請假   我知佢好唔鍾意   但我真係番唔到工   如果唔係都唔會月月請啦   前世未比你話過咩 ~

Lunch Time 又食健康餐   阿齋都話我勁   可以連食兩日   我話真係好味道喎   呵呵 ~

仍然做長命 Report 呀   係咁 Check 呀 Check   所以好快就放工 ~

放工即去街市買餸   唔知係咪菇場真係凍得滯   行咗街市兩個圈都無汗出   但如果番完教會去買餸   真係買到出汗   哈哈 ~

家姐搞笑   6 點 15 分打嚟問我煮完未 ?!   我話大嫂   啱啱番到屋企咋   佢仲好驚訝咁問點解咁遲 ?!   我話要買餸呀   唔係點煮呀   哈哈 ~

搞掂哂就拖地   6 點 40 分即煮喇   好鬼餓 ~

是日晚餐 - 茄汁蝦碌 + 腐乳唐生菜

茄汁蝦碌 - 由尋晚開始已經超級勁想食呢個餸   今日直頭覺得成日聞到茄汁蝦碌味道添呀   所以非煮不可   今晚買一份嘅蝦 $35   其實我應該買半斤好過   不過話就話海蝦   但都有 2 隻款   價錢都唔一樣   咁應該係海蝦同草蝦分別   唔係兩樣都係海蝦 ~

腐乳唐生菜 - 又清咗樽腐乳   正呀   以前唔識煮嘢   唔知生菜有分唐生菜同西生菜   以為唐生菜就要淥好耐   但識煮少少嘢之後   依家鍾意買唐生菜喇   好似新鮮啲咁   因為西生菜多數係包住一個個   同埋好多都生哂"秀"咁   所以都好耐無買佢 lu ~

今餐真係好滿足喇   食完之後真係好開心   哈哈 ~

開心過後就要洗碗   沖埋涼就休息 lu ~

又同冰姑傾下偈   不過今晚都好攰   加上尋晚瞓得唔好   所以 10 點半即瞓 ~

2 則留言:

  1. 五香肉丁笠..午安啦! 瞓醒真係頭腦都醒晒
    一陣要去探病呀~所以今晚唔駛煮呢
    我都好似好耐無食蝦啦~茄汁蝦碌正呀..勁開胃
    咁就好啦! 要對自己好好~鐘意食咩就煮咩氹下自己
    同埋..臨瞓感恩+祈禱~希望對你都有幫助啦
    臭西瓜咁衰架~不過講真有邊個阿head鐘意人放病假喎
    我以前做野果d咪又係一樣~西瓜又特別衰..堅病都咁克薄

    回覆刪除
    回覆
    1. 一覆覆到尾笠 就來放飯喇 來..我整碗健康餐妳嘆~~~~~~~~
      係呀..妳話妳都想食蝦 不過休魚期無蝦買呢~
      我都話聽哂妳話咯..保暖就即保暖 對自己好就即刻對自己好 嘩哈哈哈 33~

      妳次次叫我臨瞓感恩+祈禱 其實我都真係唔係一個好嘅基督徒
      比唔到一個好好嘅見証給妳~~~~
      不過放心 我真係每晚都會感恩+祈禱 始於神真係保守我嘅一切呢~

      西瓜工作狂嘛 唔係點會星期日都番公司做嘢丫?!
      佢病嘅時候都會番工嘛 但關門瞓..咁咪覺得佢病都番工囉 衰~~~~

      刪除