2017年7月21日星期五

辣椒沙甸魚撈麵 + 炸魚皮 (外賣) ( 21-JUL-2017 )




( 21-JUL-2017  FRI )

今日有啲焗熱咁喎   不過都好過落雨嘅 ~

呢排同 8 卦再轉場食另一間嘅早餐   其實味道唔錯   同埋啲人有禮貌   食得開心啲   哈哈 ~




呢個係 8 卦食嘅沙爹牛肉雞扒麵   我見塊雞扒炸過   塊皮脆卜卜好正   咁我話影張相先   之後話好味呀   佢笑住話都未食就話好味   好似啲 Sales 咁   哈哈   鬼咩   為食嘅人就係咁   睇見就話好味㗎



搭 Lift 嘅時候   居然聞到自己有陣油煙味   但 8 卦又話無   如果有油煙味   我真係唔想去囉   因為真係全日成陣味咁   好難頂 ~

菇場忙呀   話咁快就 Lunch Time ~

出去食水餃米   順便行下   好似好耐無出去行咁呀   行下其實都舒服   唔熱嘅話   去埋百佳買 3 盒沙甸魚就走喇   唔知點解呢期都幾鍾意食沙甸魚呢 ~



菇場仍然忙呀   所以又係話咁快放工呢 ~

去街市買餸   番到屋企都已經流哂汗   所以我覺得今日真係熱嘅   哈哈 ~

搞掂哂啲嘢就拖地   7 點半就煮嘢食喇 ~

是日懶餐 - 辣椒沙甸魚撈麵 + 炸魚皮 (外賣)

辣椒沙甸魚撈麵 - 好味呀   又方便   同埋好鬼飽肚 ~

炸魚皮 (外賣) - 無啦啦好想食   不過食剩半包放雪櫃   同埋依家唔好食嘅   無厘味道   之前唔係咁架喎 ~

食完洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫   晾埋衫就熄冷氣   真係好鬼凍呀 ~

里奧大人差唔多 10 點番黎   勁驚佢要開冷氣呀   無計啦   呢排好怕凍   但瞓覺就會開囉   感覺靜 d 嘛 ~

佢 11 點唔夠都瞓   我就睇埋阿爺廚房先瞓   好在無肚餓啫   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 一大笠..我又係好怕去d食店,食完成陣味果d
    自己聞都臭啦~更何妨隔離d人聞到..勁歧視都似
    依排菇場好忙呀~日日都聽見你話忙。忙早要蛇下呀(哈哈)
    沙甸魚我都like架~罐頭有時真係好萬能..簡單整已經好鬼好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 二次方笠 識唔識點計呀?!
      係啦..我地長頭髮吸味仲勁 我仲要成日聞住陣油煙味更慘~
      菇場一係忙 一係忙下停下 所以成日阻住哂我load相 哈哈~
      罐頭真係萬能喎 但好鬼貴呢依家 特價先捨得買咋~~~~

      刪除