2017年6月30日星期五

Pepper Lunch @ Piago ( 九龍灣 ) ( 30-JUN-2017 )

黑椒牛肉飯   以前食就好抵   因為有埋飲品呢   依家就要加 $8   





( 30-JUN-2017  FRI )

今日請假休息   真係好彩請咗假咋   尋晚班機 Delay 一個鐘   咁行李又 Delay 埋   番到屋企都已經 1 點幾   沖埋涼成 2 點半先瞓呀 ~

瞓到 11 點 15 分自然醒   之後刷牙沖涼喇 ~

12 點半去到 mega BOX    咁實係飲茶   可以坐耐啲 ~


紅油抄手 - 要多汁先好味   上次太少汁   乾爭爭唔好味



丹麥皇冠叉燒包 - 蜜汁叉燒包咋嘛



羅漢齋鴨掌 - 正呀   百食不厭



家鄉煎薄撐 - 里奧大人最鍾意食   不過我話最多食 2 件



頭先本身叫咗 XO 醬炒腸粉   但等咗 20 分鐘都唔嚟   叫個經理跟   佢又唔理   所以取消算喇   但我唔飽嘛   同埋勁想飲咖啡   所以里奧大人話陪我再去 Ikea 食嘢呀   哈哈 ~

 
我哋睇 3 點場嘅 Transformer   做兩個半鐘   但背景黑黑沉沉   我睇睇下都瞓着咗 ~

睇完就坐 Shuttle 去德福 MCL 買聽日 5 點嘅 Despicable Me 3 (壞蛋獎門人 3)   里奧大人由去旅行之前   已經話番黎香港即陪我睇   佢真係成日記住㗎   搞笑 ~



+$4 做會員   送咗呢啲 Coupon   我同里奧大人講話爆谷 + 熱狗 + 汽水只係 $10 超抵喎   佢話妳睇清楚啦   係有個 "或" 字呀   哈哈哈哈

 
買完飛就去 Samsung 買 Tab   又係邪爆   去旅行之前嗰晚   部 Tab 又開唔到機   咁無計啦   帶電腦去算喇 ~

諗住食壽司   不過等到里奧大人買完都仲要等 20 張飛   咁唔等 lu   去食 Pepper Lunch ~

里奧大人話要食雪糕   咁食啦   但唔好預我   我好鬼飽 ~

今次食柯華田 + 綠茶   夏天我鍾意食 Sorbet 多啲



食完番屋企開機洗衫   應該洗多 3 機就搞掂   今次無買衫   所以洗衫勁輕鬆   哈哈 ~

沖埋涼就執行李   之後休息喇 ~

睇下電視   11 點幾都瞓 lu   好攰呀 ~

2 則留言:

  1. 一大笠..午安啦! 今日又食咩呀?
    你地就好啦~去完旅行仲咁多節目..勁羨慕呀
    哈哈~小奧又真係好鬼有你心既..得啦知啦!
    好果陣真係好好呀ma~但點都好過阿喂..由頭到尾都係衰囉(哈哈)
    pepper lunch依家唔抵食啦~第一次係apm食架我..勁好味
    依家價錢貴左好多+野飲又唔包..飯都好似少左添呀
    最尾係荃灣食埋果次都唔駛去食..唔值囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 異地情緣笠 woo 好浪漫呀~~~~
      去完旅行之後難得仲係off嘛 所以玩盡佢啦 哈哈~
      嘩哈哈 笑死我 阿喂由頭到尾都係衰 哈哈哈哈~
      無計啦 妳次次安排妥善 佢已經成為習慣了~~~~~~
      嘩哈 1010 我都係第一次喺 APM 食 Pepper lunch 架~
      好記得初初開張 排哂長龍 所以一定唔食
      之後熱潮過咗 直頭唔駛等添呀~
      無錯 我今次食都覺得飯都少咗 但呢日無啦啦想食先食咋
      下次唔鬼再食佢囉 又貴又少份量 哼~~~~

      刪除