2017年6月28日星期三

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 5 (PART 1/3) ( 28-JUN-2017 )

( 28-JUN-2017  WED  PART 1/3 )

今朝 join 一個半日 Local Tour   所以 6 點半都要起身喇   都算早起架   哈哈 ~

即刻刷牙沖涼   之後落去食早餐 ~

今朝食廚師沙律

 

Menu 係咁架   好似有 14 款食物   等我逐一介紹   哈哈哈哈



Pancake 無興趣



食物嘅份量   係同相片一樣架



Fried Rice 好味道呀



其實好想食粥   但見人地食呢   係好大碗   所以唔敢叫來食



Corn Flakes 一定唔食啦   哈



樣樣都吸引



美式炒飯   係咪西炒飯咁味道呢 ?!   見佢個樣係橙色



早餐來喇



試咗個雞湯   係福麵嘅湯   所以無飲呀



里奧大人好欣賞呢度嘅早餐   因為佢好少影食物相



起碼有 5 隻蝦



個炒飯真係真材實料



材料多過飯



里奧大人最鍾意食嘅生果   但有我最憎嘅西瓜   嘩哈哈哈哈哈哈



一手只係拎得 3 個山竹   呵



其實山竹好多蟻   所以喺香港唔會買來食   喺度都無買番酒店食啦   一陣啲蟻周圍走   我就煩喇



食完又番上房抖陣   吸吸冷氣   好驚架車又勁熱呀   哈 ~

淘寶貨仔   左邊果隻甩色嘅   明明係玫瑰金色架   哈哈



喺泰國着泰國褲   真係泰有 feel 喇   哈哈



叻差當能路   個名都幾難記



好啦   話 8 點至 8 點半 Lobby 等嘛   我地又係準時 8 點到 Lobby 囉   佢地又遲 20 分鐘呀   成 8 點 50 分先到   嬲 ~

我地要拎住對鞋落樓



以為左邊果個扎咗條"邊" 添



佢地開工前拜神





今次醒喇   坐喺度等呢



佢真係好忙架



我覺得個圖案   好似隻馬騮



Library ?!



呢兩個金色樽都幾特別



成個人變哂型



全泰文   基本上唔會搵佢地啦   哈哈



有無第一時間打側望呀 ?!   哈哈



車來車往   繁忙得來   又唔會令妳有急速嘅感覺   正



酒店隔離嘅按摩店





未開門   所以要落簾



我初初以為係 PETS 呀



個個職員都會除鞋入酒店



今朝爆喇   咁 8 點 40 分左右   有架車停喺 Lobby 面前   我仲同里奧大人話呢架車   但無人出黎迎接喎   個司機仲無啦啦出來抹車   之後有個唔知邊度行出來嘅人   問我地係咪乜水 ?!   我地話係呀   佢就叫我地上車   暈未呢 ?!   大佬   一陣啲人以為我地遲到添呀   但其實我地企喺架車隔離都無人理我地咋 ~

個司機落車入黎坐   仲成日望住里奧大人   但最後發現   佢就係我地架車嘅司機   咁做咩唔同個 guide 講   問我地係咪團友呀 ?!



坐雙條車係最平嘅交通工具   但人生路不熟   言語又不通   所以都係坐 Tuk Tuk 穩陣啲呢



8 點 35 分喇   又遲到



好優閒咁噃



見佢着風褸   我即刻話我嘅衣着   肯定唔係當地人   哈哈



呢個區真係幾多僧侶



越來越鍾意泰文字   好得意



我等車嘅時候   見佢行咗入去   以為係咩地方   原來係吸煙區



酒店對面就係呢間廟



黃色雙條車好靚呀   唔知同紅色有咩分別呢



等。。等。。等。。



酒店啲畫都幾特別





已經 8 點 47分喇   離哂大譜



個天都開始想落雨了



8 點 50 分終於到喇   之後再接埋兩個團友就出發喇   今日睇雙龍寺同蒲屏花園 ~

我地坐呢架車



好在有單人位坐



唔好落雨呀 ~~~~~~



間唔中就會見到呢啲塔






沿途都無咩嘢好睇



做咩影呢張相呢 ?!



個 guide 笑起黎好甜架



做咩又影呢張相呢 ?!



我以為鏡頭濛咗   原來係架車嘅玻璃濛咗呀



電話亭   買少見少了



要我罰抄都幾係嘢   哈哈



次次見到呢啲檔口   都好想試下   不過企喺街邊食嘢真係唔想架   好熱呢 @@



真係好在跟 Local Tour   因為上雙龍寺條山路有好多彎   我都要合埋眼   唔係會好暈   如果我同里奧大人自己去   一定係食完早餐抖陣就出發   到時真係嘔都似   哈哈 ~

去雙龍寺最高處係要行 3 百幾級樓梯   唔行就搭 Cable   我上網睇話所謂 Cable   其實好似部 lift 咁升上去   50B一個人   團中有位勁量級身型嘅鬼妹就搭 cable   其他嘅就行路   講真   如果好曬我真係會搭 Cable   好驚又中暑咁   但今日都好好天   又唔曬   所以就行上去   最多行下抖下   反正直路一條   叫里奧大人快啲上去影相   唔駛等我都得 ~

今次呢個 guide 就非常好喇   我地個團分局唔同時間上到最高處   我地可能係最慢一 pair   佢等埋我地再講解個廟係咁咁咁   又帶我地去埋睇啲人點解要行個圈   咁先係嘛   雖然我地都係到此一遊   但跟得 tour   就係想知多啲實質資料囉 ~

轉彎又轉彎   我有啲頭暈兼想嘔 @@



終於到喇



里奧大人條褲後面原來係咁



行上去喇





好鍾意呢對桃紅色 Cross



仲要繼續行



呢啲樓梯最好行啦   easy job   哈哈



我呢啲咪醒囉   行邊邊位   無咁曬



白鴿一隻



好鍾意佢地啲眼神   好似楚楚可憐咁   好得意呀



到雙龍寺喇



靚呀



原來個龍口入面有 4 條龍



睇多兩睇   個樣都幾搞笑咁



條脷有隻蜥蝪



佢地坐哂喺地下休息   但其實應該要坐埋一邊囉



留豬影   嘩哈哈哈哈哈



仍然見到呢個鬼妹   之後里奧大人話係團友來架   我完全無印象呀



好大個"大"字



條腿長番 10 吋就靚喇   嘩哈哈哈哈



里奧大人次次幫我影相呢   佢會睇咗影得好唔好先   唔好就再影過   之後再比我睇   如果我話唔得   佢又會不嫌其煩同我再影過   好有耐性架   呢點真係好抵讚



沾下啲龍氣先   哈哈



靚呀



唔知寫咩呢



級級樓梯都唔同架



另一邊幾咁曬



差唔多上到頂喇   我熱到要出動風扇仔呢



3 百幾級其實好 easy   不過我都仲係唔鍾意上樓梯   哈哈



行到呢度   原來仲有地方要上去架



呢度唔知係咩 lu



其實真係唔鍾意赤腳周圍行   豬咗   做咩唔用濕紙巾抹下腳先着番對鞋呢



曬到個地下熱辣辣   我地赤腳行真係好辛苦   哈



曬到呢 @@





 

當時背光   其實唔知影啲咩出來架   所有 load 相嘅時候就會好期待   睇下影咗啲咩呢   哈哈







個 guide 同里奧大人解釋   話佢地一路頌經一路行   要行 3 個圈的   呢個 guide 咪好囉   會話你知啲人做緊啲咩   尋日果個真係唔掂啊





啲人就係拎住呢張紙頌經





好多唔同嘅像



變型金塔   哈哈哈哈



周圍影下





原來仲有好多像





已經 10 點了





懶洋洋的狗狗





有路就行



唔知咩來





原來係男人



嘩   好舒服呀   有不枉此行嘅感覺呀   哈哈



手機影都好 ok 喎



里奧大人部手機影仲靚





去另一邊影啦   里奧大人用手機影   我覺得啲雲好立體呀



天同地   距離幾近   哈哈



大大片天空



原來仲有得上去架



甩哂色



隻狗好得意呀   點都唔望鏡頭



最後直頭唔理我了   呵呵



屏風



咁多人嘅




個設計好靚呀



個景都頭先差唔多呢   但呢度就大風好多   正呀





同一系列嘅"入廟裝扮"



藍天白雲 + 綠色植物   日日望到就好了



唔好擰轉臉 ~~~~~~



里奧大人叫我擺呢個 post



里奧大人條褲"優"到咁高嘅 ?!



簡直係大師級作品




send 番比佢地   哈哈



以前就會手多多逐個敲   依家唔會啦   因為好似係有意思架



見唔見到有啲嘢 ?!



見到隻黑狗嗎 ?!



行番落去 lu



今日真係好好天呢   感恩感恩



有條鱷魚



鐵皮屋



唔知咩來



行番落去集合地點





好多綠色   哈哈



好多雙條車呀   如果坐雙條車上來   堅會頭暈作嘔架   因為太多彎啦



對面好多 shop 咁   不過無時間行啊



團友都到齊了



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言