2017年6月29日星期四

清邁。泰北。美好回憶記錄 ( JUN 2017 )

泰北。清邁。美好回憶記錄 ( JUN 2017 )

之前里奧大人已經話想去清邁   但我話唔吸引   所以唔想去 ~

咁我話想去台北多啲   因為去嘅話   真係純粹 Hea 遊同影相   唔會買買買   玩法唔同   所以想去   同埋貪佢近近哋   哈哈 ~

但諗諗下台北又去過   咁不如去清邁啦   我知白廟好靚嘛   所以決定去清邁喇 ~

( 呢本書都唔錯   不過排版就有啲問題囉   有啲會令人誤導呢 )



天氣方面 : 去清邁之前兩星期   我就開始留意當地天氣喇   成日都係雷陣雨   其實都擔心   今次唔想 Shopping   想周圍行下影下相嘛   落雨就比較煩囉 ~

感恩我哋去嘅室外地方   次次都係好天氣   講真   曬唔緊要   但落雨就好多地方都去到囉 ~

( 每日都有好曬好曬好曬   但總好過落雨 )



住宿方面 : 今次住古城區嘅 Makkachiva   次次訂酒店/機票   都係里奧大人負責   我只負責簡單行程 ~

其實間酒店係咩名   我都無理   仍都無上網睇   我唔想入哂腦呀   只知道有早餐食就得喇   因為無早餐食   我又要睇定酒店附近有啲咩嘢食嘛   哈哈 ~

去到 Makkachiva   我第一印象係環保   因為 Lobby 無冷氣   同埋地方好暗 ~

最有驚喜係啲職員   個個都好 Nice   所以呢點就係我想再住嘅理由呢 ~

古城區真係幾好住   由酒店向左行向右行都有食店   真係唔駛驚無嘢食   橫街窄巷又多   又係見好多食店   Tuk Tuk 同單條車又多   對我黎講真係好方便 ~

依家對古城有啲印象   下次再去就唔駛用咁多時間搵地方 lu   呵呵 ~

( 我非常非常之鍾意呢間酒店   好寧靜嘅感覺 )





( 香噴噴嘅床單 )


交通方面 : 今次坐最多係 Tuk Tuk   每次都係 100B   最多都係 150B   但其實唔知係咪公價   不過比人呃都都要坐啦   唔係無車坐   話時話   真係好少見到的士   咁我又唔想坐單條車   上網睇話要等齊人先上車   最少都 8 個 10 個   我真係唔想嘥時間囉   同埋最驚係唔知自己去咗邊   咁坐 Tuk Tuk 就比地址司機   佢識去就即上車 ~

( Tuk Tuk 真係好方便   又平喎   唔落雨坐就係最好 )



但坐 Tuk Tuk 都幾辛苦   個座位凹落去咁   即係好似成個人挨咗落後面咁   同埋我最怕掟彎   好似就來反車咁   哈哈哈哈 ~

好在清邁地方唔係太大   應該話我想去嘅地方都好方便   話時話   清邁無 BTS   依家先留意到   哈哈 ~

( Art in Paradise)



( 白廟 White Temple )



( 黑廟 Black Temple )


( 藍廟 )



雙龍寺 )



@ 雙龍寺





( 蒲屏花園 )



( 塔佩門 )



( think Park )



( i-berry )



( 古城真係好多廟 )



Waroros Market )



( Ton Lam Yai Market 龍眼市場 )



食物方面 : 我一定要食到咖哩麵為止   唔係唔似嚟過泰北   哈哈 ~

其實都想食海南雞飯   但天氣真係好鬼熱   完全只想食濕嘢同飲嘢 ~

芒果糯米飯都係必食   平吖嘛   同埋芒果好甜呀 ~

( Saturday Street )



( Sunday Market )



( 豪雨呀   仲加埋水浸添呀   真係一個好得意嘅經歷 )



( MAYA )



( 呢個咖哩麵同豬肉丸麵係最正   飲品就熱情果 Smoothies )



( 豬肉丸米粉 )



( 酒店嘅炒飯   真係好味到不得了 )



( Passion Fruit Smoothies )



@ Bear Hug Cafe



@ Into the Woods Cafe



我鍾意清邁一個原因係真係可以放慢腳步   唔駛好似去曼谷咁   要衝入 BTS 車廂   食肆又多人   同埋清邁好多人都十分友善   真係妳同佢笑   佢就即刻同妳笑   我唔幫襯買嘢   但妳影相佢都會 Say Hello   同埋行開比妳影   所以我依家已經愛上清邁了   真係無嘢買唔緊要   心情放鬆先係我最想要呢 ~

今次去咗清邁之後   完全係唔想去曼谷呀   人太多喇   真係想慢行慢睇慢食   加上番工嘅時候又追追趕趕咁   真係好想喺旅行嘅時候   放下腳步   慢慢欣賞   好好享受每一刻 ~

HK$ 6,483.55 (2人) (Expedia (包括稅項與附加費 ) + INSURANCE + 行李費) 
24 JUN 17 (HKG TO CHIANG MAI) sat UO753 (16:50 / 18:45) 2小時55分鐘
29 JUN 17 (CHIANG MAI TO HKG) thu UO754 (19:30 / 23:05) 2小時45分鐘

Makkachiva (Standard Room) Breakfast included

沒有留言:

發佈留言