2017年6月13日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 粟米蛋花湯 ( 13-JUN-2017 )






( 13-JUN-2017  TUE )

今朝好大雨呀   好在着咗水靴同埋帶直身遮   唔係一定成身衫哂都似   不過着水靴行路其實幾攰   可能對水靴重啦 ~

早餐食米粉餐   今次要少米粉   咁就啱啱好喇   我見有個女人成日食剩大半碗通粉   其實叫少通粉咪得囉   真係唔知以為佢無食過碗通粉咁㗎 ~



菇場唔太忙   不過好攰咁   有嘢都慢慢做 ~

Lunch Time 未餓   咁出去買啲瓜菜   再買嘢食番菇場   都已經到菇場對面   突然醒起唔記得買麵包比里奧大人   又要行番轉頭   攰到我呢 ~



仍然 Hea 過等放工   番到屋企即浸菜   之後拖地   開機洗衫再熨埋 2 機衫   原來都 7 點半   啱里奧大人話到九龍塘   咁我都預備煮晚餐喇 ~            

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 + 粟米蛋花湯  

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 想食濃味嘢呀   同埋好想清咁啲罐頭 ~

粟米蛋花湯 - 居然過咗期   好在睇一睇咋   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼   咁里奧大人 10 點話瞓   我叫佢即瞓   唔駛同我講 ~

我又唔係太眼瞓   所以 11 點幾先瞓呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言