2017年6月21日星期三

福源餐廳小廚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 21-JUN-2017 )

薑蔥爆辣雞煲 ($65) - 都唔辣嘅   



魚香茄子煲 ($60) - 好味   但好油   




彩虹明珠 ($27)



綠豆沙涼粉 ($20)



( 21-JUN-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   佢鬧鐘響完   我都瞓番 lu ~

又落雨   不過咁都好   可以着下對水靴   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治   其實我都鍾意食吞拿魚治   但唔係間間茶餐廳都有呢 ~



菇場忙爆呀   好耐無試過喇   要還就今日好還哂喇   哈哈 ~

Lunch Time 唔餓   所以都係食健康餐算喇 ~



仍然忙   忙到 4 點半就搞掂   好攰呀 ~

里奧大人 1 點同台灣客趕番落黎香港   感恩佢 5 點左右已番到香港   咁就話去飯堂食喎   順便食綠豆沙涼粉清清熱 ~

我放工都即走喇   我超級勁餓呀   好在佢今日咁早番到香港咋 ~

食完就再食糖水   里奧大人又買紅豆大菜糕同綠豆沙番屋企   話留番聽晚食喎 ~

番到屋企都 7 點半   沖埋涼就執行李   搞掂哂就即交行李費   次次旅行都係里奧大人上網訂機票酒店   買旅遊保險   我真係好怕 Book 錯哂   咁好大鑊㗎   無得上機   所以佢真係好醒   自己搞掂哂   哈哈 ~

執完行李都 9 點幾   真係要抖下咯   又順便睇下行程 ~

今晚勁喇   10 點 45 分都一齊瞓覺喇   真係好攰呢 ~    

2 則留言:

  1. 二到極笠..早呀
    依排我又轉左夏天早餐啦~朱古力粟片+黑豆漿
    因為唔飲得奶ma~所以多數用豆漿囉
    你之前用飲果隻乳酪好好多~依個樣~um..睇見好滯呀(哈哈)
    食晒未呀? 唔好再食啦! 好怕你好似食k咁..我睇到怕左呀(衰..哈哈)
    快手d啦...前個旅行都仲未出~跟住又去清邁,我想眼睛跟你去shopping
    快~~~~~~~~~~~~~啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三生有幸笠早呀 918am就見到我 妳一定開心足一日呢 嘩哈哈~
      丫 妳食粟片就得 我食k又唔得 咪同一樣嘢來
      不過我今日都食健康餐呀 唔想出去呢~
      黑豆漿係好 但妳唔好日日飲啊 知道嗎?!

      哈哈 我仲有一包未食呀 其實都只係食到4-5餐架咋~
      前個旅行都真係唔想整 次次整兩個鐘就想瞓 所以整極都未完 呵~
      清邁無shopping呀 勁呀呢~~~~
      一講就覺得熱添 閃~~~~~~

      刪除