2017年6月16日星期五

PizzaExpress @ 官塘 ( 16-JUN-2017 )

Calabrese 卡拉布雷斯薄餅 ($173) - 餡料有意式辣肉醬 / 拿坡里辣肉腸 / 青辣椒 / 辣紅椒 / 燈籠椒 / Fresh Mozzarella, Rocket / 羅勒香草醬 / Paramesan
我覺得依家食個 Pizza 都好貴下喎 



都幾多芝士



最鍾意食薄批   因為無咁飽肚   同埋脆卜卜好味道   哈哈
   


蕃茄海鮮意粉 ($138) - 相對呢個叫貴添   因為意粉之嘛   哈哈   



都幾足料架   所以初初睇佢份量唔多   但其實食落都好飽下   





( 16-JUN-2017  FRI )

今朝早咗出門口   所以好多時間食早餐   咁食奄列餐啦   其實唔餓   不過如果食奶油多坐咁耐   唔係咁好意思咁囉 ~



菇場忙下停下   但無 Mood 做   呢排都係咁   咩事呢 ~

Lunch Time 出去超市買蠔油   家姐話想要   咁我去買啦   又唔知佢要幾多樽   等咗 15 分鐘都唔打比我   咁我買 6 樽比佢算喇   點知正想走嘅時候   佢先打來   佢話佢嗰邊超級勁大雨   聽唔到電話響喎   感恩我呢邊無落雨咋 ~

原價 $38.8/樽   依家 +$1 多一樽   咁就勁抵喇



買完都 1 點 10 分   諗住食粉果   不過無哂   咁去 759 買個杯麵   折實 $6.1 咋   勁抵   但我覺得次次食完杯麵   個口一陣味   係苦咁㗎   即係超級多味精咁呢   不過今日無時間   唔係都唔食 lu ~



仍然係唔想做嘅 M
ood   咁里奧大人 4 點去上環見客   所以今晚又出去食了 ~

放工即走喇   上次佢話想食 Pizza   咁今晚去 APM 食啦   佢 6 點唔夠都到咗   我就塞車   差唔多 6 點 15 分先到呀 ~

食完就行陣 APM   之後去拎淘寶嘢喇 ~

番到屋企都差唔多 9 點   即刻試哂啲衫   件件都啱哂   真係好感恩   話哂自己揀嘛   估唔到啲Comment 係咁可信   哈哈哈哈 ~

沖埋涼就開機洗衫   睇下電視   差唔多 12 點先瞓呀 ~  

沒有留言:

發佈留言