2017年6月24日星期六

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 1 (PART 2/2) ( 24-JUN-2017 )

( 24-JUN-2017  SAT - PART 2/2)

今晚去 Saturday Street 掃街   酒店向左轉   之後行到盡頭   再轉右就到架喇   其實好近   咁住古城其實都好方便 ~

條街無咩人咁噃



繼續行   好在街燈都多   唔係黑媽媽咁行就慘了   始終陌生地方係有啲驚囉



認住呢隻 "金豬" 做地標   哈哈



到 Saturday Market 喇   原來其中一度塔佩門 (Tha Phae Gate) 就係呢度



嘩   係好多嘢食   加上好多都係 BBQ 檔   所以成條街都好熱咁呀   真係無咩心機行 ~

同埋人多車多   因為喺馬路隔離   啲路又窄   所以我同里奧大都話睇有咩食   唔啱食就去食店食   因為太多塵喇 ~

開始餓喇   所以聞到燒烤味   就當堂好想食   哈哈   我發覺清邁好多人都有紋身   有啲係幾靚添呀



買咗 2 串雞肉串



原來仲會再烤嘅



好味道   但可惜唔熱   比佢呃咗   哈哈



里奧大人想買沙冰   我話買椰青啦   清熱嘛



香港飲椰香起碼要 $38-40/個   呢個好似 50B 一個咋   不過呢   睇佢個箱全部係冰   諗住好冰凍啦   點知得個椰殼凍



芒果糯米飯 (50B) 即買   基本上都應該係咁嘅價錢   見靚又乾淨就買咯



一有生意就開心呢   哈哈



之後去佢後面間兌換店唱錢喇   兌換咗 HK$1,000 X 4.20 (4,200B)



其實真係好多嘢食   但又好多都唔啱食   哈哈



左手邊嘅唔知咩肉   顏色有啲恐怖



糯米腸 ?!   講真   真係睇見都飽咯



要排隊等喎   其實都只係 4 個人   不過我都唔會等   哈哈



燒蝦其實真係超吸引   但頭先食燒雞肉串唔熱   所以我驚啲蝦燒得唔熟呀   一陣肚屙就麻煩了



炒蝦最暢銷



咁行呀行   見到對面條街係有枱   咁即去睇下啦   企喺度食小食真係無問題   但拎住碟飯咁食   就真係唔得囉   雖然掃街係咁   但唔想咁辛苦咁囉   同埋條街真係人多車多   真係搵個位企都難呀 ~

行過對面睇



原來仲有好多嘢睇嘅   咁同里奧大人又睇下嘢先呢 ~

鬼婆條裙   我每次睇都好似覺得打咗馬賽克咁   睇到有啲暈咁呀   哈哈



件衫仔幾靚   清清地唔錯   又有清邁特色



裙仔都得意   最緊要唔好咁多隻大象   哈哈



唔知幾錢一條呢 ?!



啲象仔好得意呀   但都係忍手唔買   真係好唔想買完又捐出去   好無意思呢



暈喇   依家先留意到有象仔銀包仔   呢個反而想買喎   實用啲嘛   哈哈



貓頭鷹好得意呀   150B 有 3 個   但實在太多啦   所以都係唔買 lu



以為 Big Bottle 係 1 Jar   咁 70B 就好抵喇   哈哈



佢好似自己想飲咁   哈哈



嚇死    以為係蟲呀



條春卷好似我前臂咁大條   真係睇見都飽



唔好講笑   春卷 餃子真係好飽肚   佢哋仲要整到咁大隻添



檔口放埋電單車   咁都幾好   可以看住架車



行咗一個大圈   真係係時候要食晚餐喇   Night Market 好似收 10 點   見到有張吉枱   咁即刻去睇啦   見到有 Menu   咁即係要幫襯佢哋先可以坐啦   咁無問題喎   反正都要食   咁樣仲好地道添   哈哈 ~

同里奧大人去旅行   佢最好嘅地方就係食咩都所謂 ~

佢次次都要我點菜㗎   感覺上好相信我咁呢   哈哈   所以佢話好食   我就會好開心   但其實如果唔好食   佢都唔會話唔好食   只會話咩都要試下嘅   好在同佢口味相似   唔係就煩   佢唯一要求唔好食咁多熱氣嘢   好驚喉嚨痛   反而辣嘢又無問題 ~

原來都有好多人喺度食嘢



我哋喺呢檔買嘢食



呢個煲好似係煮緊咖哩   不過我覺得咁樣擺法係好危險




小菠蘿好得意   唔知甜唔甜呢 ?!



我哋坐呢度呀



選擇唔多   即係唔駛諗咁多   哈哈   好似 70B 一樣   真係唔記得添   暈



里奧大人居然買呢罐青檸汽水番嚟   佢話知我想飲酸嘢喎   哈哈   香港人熱捧㗎   上次喺曼谷都買過嚟飲   但我覺得味道一般



開餐喇



辣拋豬肉飯 - 勁好味呀   里奧大人話好味道呀   同埋最緊要份量唔多



炒混合蔬菜 (加雞肉) - 好味呀   不過好奇怪   會問人要 Pork 定 Chicken   我以為真係炒雜菜㗎咋



頭先買嘅芒果糯米飯 (50B)   芒果好甜呀   正



走喇   但呢度仍然好多人



食完又過番過對面 8 下   因為呢個 Night Market 得星期六先開咋   想咩都睇下囉 ~

其實都係行番去酒店方向   仍然車多人多



沿途都有唔少人買生果



串燒真係好正   但真係好飽食唔落

























壽司呀   不過真係唔夠膽食



我發覺清邁啲人都好白淨   同埋幾靚女



呢間兌換店 Closed   見兌換率係 4.250   所以聽朝再黎呢間唱錢   哈哈



乜依家泰榴咁貴嘅   3 嚿要 200B ?!   即係 HK$48   咪同香港差唔多價錢 ?!



正呀



燒魚正呀   不過無地方坐   真係好難拎住成條魚食囉



生嘅燒魚   諗起同阿 mi BBQ 呢



真係覺得咁樣燒蝦係最好味




入去 Tesco Express 買嘢飲



門口放咗好多 Pack 支裝水



識嘆喎   呢間冷氣真係好勁㗎   哈哈



100 Plus 只係 10B/支   不過係特價   但都抵啦   香港 7 仔要 HK$11/支呀



Lays 薯片



其實泰國本土薯片好味㗎



買咗 1 包薯片   不過最後都無食到   拎咗番香港



呢檔咩都有   生/熟海鮮   飲品   生果樣樣齊



估唔到會見到烚花生   檔主後面係一間藥房   人頭湧湧囉   真係睇見都唔想入去囉   我見好多人都係買榴槤乾



里奧大人叫我睇下   哈哈   之後叫我小心啲行喎   唔係推冧人地堆電單車喎   我知自己肥   如無必要   我都唔會喺電單車興電單車之間行呢



車牌只係數目字咁簡單 ?!



其實食完都已經 9 點幾   不過點都想按摩囉 ~

經過有間見到都幾多人接摩   咁入去啦   我哋仲等咗一陣添   諗住正嘢   點知中哂伏 ~

10 點 45 分按完喇   我個女師傅完全無料到囉   不過見佢個樣好攰咁   我都唔叫佢咁大力喇   反而里奧大人話佢個 OK 喎 ~

呢間唔會有下次



店舖有鐘就最好   因為方便我 Load 相呀   因為我唔記得將相機時間校慢一個鐘呀   嗚嗚



番到酒店都 11 點   即沖涼喇   12 點先瞓 ~

頭先里奧大人話酒店有 3 罐汽水免費提供   所以番到酒店即睇咩汽水呀   哈哈   但頭先做咩唔講呀   咁咪唔駛買嘢飲囉



呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言