2017年6月22日星期四

菜肉餃子 (外賣) + 蒜蓉蒸節瓜 + 菜心 ( 22-JUN-2017 )








( 22-JUN-2017  THU )

好嘢   終於有陽光喇   個人都開心啲呢 ~

早餐去 KFC 食   因為 8 卦唔喺度   我就可以食下其他   佢成日要食粉麵類先飽   就算去麥記我KFC   佢都食通粉餐   但佢話唔飽   係去茶記食先飽喎 ~



菇場忙下停下   時間過得好快 ~

無啦啦又勁想食車仔麵   但又係買完番嚟唔想食 ~



5 點幾無啦啦有 Urgent 嘢   好在放工前搞掂咋 ~

放工即番屋企   浸好菜就拖地   本來想抹柜   但有啲攰   都係抖下算喇 ~

里奧大人 7 點幾放工   拎埋淘寶嘢   再去官塘廣場買餃子先番嚟   煮埋個丁麵比里奧大人   8 點幾先開餐呢 ~

是日懶餐 - 菜肉餃子 (外賣) + 蒜蓉蒸節瓜 + 菜心

菜肉餃子 (外賣) - $14/4隻   買 8 隻驚唔夠   但 12 隻真係飽到反肚   好在我無食麵添咋 ~     

蒜蓉蒸節瓜 - 諗住蠔油燜   但唔想睇火   所以即上網睇有無人會蒸節瓜   哈哈   上網睇話大火蒸 12 分鐘就搞掂   咁就即刻改為蒸喇   呵呵 ~

菜心 - 好在無壞咋   仲仍然好甜添呀 ~

搞掂哂就沖涼   之後開機洗衫   食埋生果就抖陣喇 ~

掛住睇 '又要威又要帶頭盔"   完全唔記得洗完機衫   好在突然醒起咋   之後里奧大人都話: 妳肯定好鍾意睇   所以唔記得晾衫   哈哈 ~   

今晚 11 點幾都瞓喇   其實 11 點已經想瞓   但唔想睇剩半集   咁睇埋佢啦 ~

2 則留言:

  1. 三不管笠..午安呀! 今日好攰呀..1點都要去補眠呀
    剛剛比電話嘈醒..一陣有人黎保養水機ma~唔係就繼續瞓囉
    第一眼望d餃呢。。。。。um..好亂呀! 哈哈..下次排好d啦
    依日仲有2個菜~小奧有無淨食丁麵+餃子~d菜睇唔到左呀?
    依間車仔麵都整得靚~係咪熱得滯買完唔想食呀
    你睇咩TOpic呀? 咁吸引連洗完衫都唔知? 我都有睇呀~不過日頭上網睇囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 五仁笠 呢個名諗起月餅 哈哈哈哈~
      嘩 呢排妳都好攰下喎 同我一樣~
      妳都瞓咗2個鐘喎 都係時候要起身啦 哈~
      咩呀 餃子好有立體感喎 妳唔覺咩?! 嘩哈哈~
      佢真係食哂d麵唔食菜 之後話飽 仲話我煮得多菜 暈~~~~
      呢間車仔麵整得係靚 但真係應該食厭咗喇 唔係唔會買完唔想食囉~
      我睇 "私家偵探"個topic呀 妳知呢d好難接觸到家嘛 所以咪好留心睇囉 哈哈~


      刪除