2017年6月23日星期五

栢檔極品海南雞飯 @ 九龍灣 ( 23-JUN-2017 )






( 23-JUN-2017  FRI )

今日又好好天呀   落咗幾日雨   見番陽光真係好開心呢 ~

早咗出門口   但塞車   差唔多 8 點半先落車   勁趕 ~



菇場唔太忙呀   無哂大粒喺度勁 Free ~

Lunch Time 出去行陣   再去麥記食 Lunch   食完就去超市買零食   之後番菇場喇 ~

買下買下又咁多   但其實我依家都好少食零食



里奧大人 3 點去香港區見客   見完客就去洗牙 ~

無啦啦又忙下停下   不過感恩可以準時放工 ~

去到九龍灣   里奧大人約咗 6 點洗牙   咁我自己行陣先 lu ~

6 點半左右搞掂   咁去柏檔食飯喇   食完再去日本城買花灑條喉   之後就番屋企 ~

番到屋企熨 2 機衫   再抹好哂啲櫃就沖涼休息喇 ~ 

今晚 11 點幾都瞓   但又唔係話太眼瞓咁喎   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 極品四笠..早呀! 柏檔個油飯睇見都想食..好香咁
    近排你都多食蛋牛治呀~其實又真係好味既
    細個除左餐蛋治~我最like就係蛋牛治..勁鹹香
    我依家都少買零食~唔係咁想食咁..同埋食來食去都係果d
    新野我又覺得唔係咁岩食~都好..少食又慳返d錢
    依晚係咪興奮到瞓唔著呢~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花大綁笠 好想扯埋妳條馬尾添呀~~~~
      柏檔油飯真係唔錯架 所以一定食油飯呢~
      係呀 蛋牛治好香牛油味 同埋熱辣辣好正~
      不過就真係無鹹香味囉 細個食果d蛋牛治就真係堅正喇 依家食唔番lu~
      我其實食少好多零食 因為依家食晚飯都飽 根本食唔落 係買黎做儲備咋~
      我同妳一樣 來來去去都係食果d 試過新嘢但唔好味囉 所以都唔會買 堅慳番唔少~
      呢晚真係興奮架 唔興奮就慘喇 哈哈哈哈~

      刪除