2017年6月15日星期四

牛摩 @ 荃灣 ( 15-JUN-2017 )

丸類 - 我無夾呀   因為食丸好飽肚㗎



好多都無 Refill   不過都唔緊要   我無打算食呀   我只係拎咗金菇



壽司



甜品 - 影相嘅時候   諗住最後食最上面嘅甜品   感覺好煙韌咁   點知最後都唔記得食添



醬料 - 仍都無 Refill



美國牛肉 ($108/位) - 我地食咗 5 碟   一碟有 4-5 塊   真係食放題好過買料番黎嚟自己煮



表妹話雞肉   不過我無食呀



豚肉 - 食咗 1 片   完全唔記得佢存在



表妹拎嘅丸類同秀珍菇   叫佢唔好食咁多丸   因為好快飽   哈哈



九洲地獄湯底 - 我同表妹都覺得唔辣   直頭係無厘味道添   咁我問佢想唔想要辣啲   佢雙眼發光話想呀   我叫佢加指天椒落湯底咪得囉   呵呵   佢加咗成碗指天椒呀   勁   但我就無加呀   唔想又辣又凍囉



表妹拎嘅   中間係柚子雞翼



我嘅醬料



每人一爐最好



乳酪雪糕   酸酸地好味呀   好想叫埋家姐同里奧大人一齊食呀



( 15-JUN-2017  THU )

其實朝早刷牙沖身係好快手   最花時間係搽 Cream 同 Jel 頭   好在我多數着 1 pc   咁一穿落身就搞掂   同埋我發覺夜晚拎定啲衫出嚟   時間又係快好多   始終一開衣櫃   又會諗下着咩好咁囉 ~

今朝去過數   唔係聽日無得拎淘寶嘢   里奧大人最緊張   由晚黑提到朝早   成日強調話係我啲嘢   我話要是見到有你嘅嘢   我一嘢剪爛佢   之後佢就喺度陰陰咀笑 ~

佢成日數住我買幾多嘢㗎   買幾多要掉番幾多   之後又話我之前喺曼谷買咗好多褲   唔見我着嘅 ?!   咁佢冬天問   我會話夏天褲嚟嘛   咁點着喎   到佢夏天問   我就會話冬天褲嚟㗎   咁熱點着呀 ?!   所以佢都開始唔信我 lu ~

早餐食奶醬多   甜甜哋幾好味 ~



菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time ~

今晚會夜食飯   所以去買酸辣米線   我覺得真係唔太鍾意食咁喇   咁都好嘅   唔駛成日食啲刺激嘢   哈哈 ~



話咁快就放工   今晚去搵表妹染髮同剪髮   所以放工都即走 lu   感恩係直通車到荃灣   所以 6 點 10 分就到荃灣喇   去到即刻染髮   第一次咁順利   嘩哈哈 ~

染髮期間就一齊傾下偈   又搵下一陣去邊度食   之前講開話打邊爐   但今晚唔可以洗頭   所以唔可以食吸味嘢   咁雞煲仲更加無可能   越南嘢同泰國嘢又唔想食   最終都係揀牛摩食放題   同埋最緊要喺附近   唔駛行咁遠   哈哈 ~

咁 9 點食就 $108/位   9 點前就 $158/位   咁我話 9 點啦   兩個平成一百蚊喎 ~

好嘢   8 點 10 分搞掂   等埋佢 Partner 搞掂   差唔多 8 點半就一齊走喇 ~

依家去荃灣   真係多數同阿 MI 阿喂一齊行   好唔慣係同表妹一齊行荃灣呀   嘩哈哈哈 ~

去到牛摩附近就周圍行   最搞笑佢話餓   但又係咁睇零食   我話咁咪仲餓囉 ~

9 點去到牛摩   估唔到無咩人   咁又好喎   唔駛咁嘈 ~

一路食一路傾   好開心呀   第一次兩表姐妹咁食飯傾偈 ~

佢又問會唔會同埋我家姐一齊 3 個人去曼谷   佢已經唔係第一次咁問   我話依家就難夾啲   將來有機會都唔出奇   最緊要我哋 3 個口味又差唔多   唔駛就來就去   哈哈 ~

其實去曼谷   首要係買嘢啦   之後買到攰就去嘆杯咖啡   嘆夠又再博殺過   咁我同里奧大人講番啦   佢問我點解表妹唔約其他表妹   我話又無諗呢個問題喎   可能我同家姐無咩所謂啦   咁家姐直頭比佢食住上添啦   叫佢留長就留長   但家姐其實勁想剪短㗎喎   不過又會好聽表妹話㗎喎 ~

本來一早講好   下次我哋 3 老表一齊食飯   不過家姐太多嘢做   所以唔嚟   咁我問表妹係咪一齊食飯   佢話叫埋大表   次次都話叫㗎   我忍唔住問佢係咪好驚同我單獨食飯 ?!   佢話唔係呀   禮貌上要叫埋大表   哈哈   咁我話駛唔駛叫埋妳家姐 ?!   佢話唔駛   但如果同佢食   就要食雲吞麵   因為最緊要夠快   食完即走   笑死我呀 ~

食食下嘢   佢話朋友個男朋友好食得   話食飯係食 2 碗   唔係普通食飯碗   係食魚蛋粉果啲碗   話有次佢食一碗飯   表妹問做咩食一碗咁少   佢話頭先放工見有半打蛋撻無人食   所以食埋去   黐線咩   半打蛋撻點食呀   之後再話佢一個人食 60 隻餃子   但佢係瘦底喎   聽完真係唔羨慕佢呀   係直頭要妒忌佢添呀   不過咁   我只想瘦   但唔要食極唔肥囉   咁食法真係食到破產㗎   哈哈 ~

食到 10 點 15 分左加就走喇   番番佢舖頭拎嘢   之後一齊行去小巴站   佢送我搭車   因為我講明要送我搭車   因為我驚行錯路   哈哈 ~

10 點 48 分開車   11 點 10 分番到屋企都好快 ~

一番到屋企   里奧大人原來都差唔多瞓   咁我都即沖涼 lu ~

食到飽真係唔想咁快瞓住   咁上網睇嘢啦   所以 12 點幾先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言