2017年6月29日星期四

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 6 (PART 1/2) ( 29-JUN-2017 )

( 29-JUN-2017  THU  PART 1/2 )

今日要番香港喇   所以特登 8 點半起身呢 ~

沖埋涼就去食早餐   我講明要食飯添呀   但就唔食個包   點知我哋一坐低   個侍應就即刻比咗 1 個包比我   其實我想話唔要㗎   點知佢話記得我哋只要 1 個包   咁佢咁有心記住   我唔食唔得啦 ~

黑暗中帶點光明   但我都係好驚一個人留喺酒店   哈哈



黑白相 / 畫



里奧大人又影餐巾



幫佢影埋做後備   哈哈



呢張相出現好多人咁呀



阿包   我會好掛住妳㗎



好味嘅包 + 好味嘅咖啡   係令我鍾意呢間酒店嘅因素   哈哈哈哈



個杯就大喇   但得好少嘅咖啡   不過都夠飲呢   今朝我要 Refill 咖啡添呀   因為番到香港   好少會飲到呢啲咖啡呀



餵里奧大人飲先



之後餵佢食包



我叫里奧大人食炒飯呀   佢哋嘅炒飯真係正到不得可了呢   好想同阿 mi 分享呢個炒飯   包佢都中意食呀



真係食得好滿足   無諗過呢間酒店嘅早餐係咁好食呢   所以呢   後悔叫少飯   哈哈哈哈



呢碟辣椒應該好辣   所以我唔敢食呀



我都要食辣拋豬肉飯呀   哈哈哈哈



泰國蛋真係好好食   唔會有腥味



我都係要少飯   始終飯真係好飽   加上個早餐係有麵包 橙汁 咖啡 生果   加加埋埋就好飽 lu



呢杯橙汁雖然唔係鮮榨   但都好好飲   唔甜又有橙味



里奧大人最鍾意食嘅生果   不過佢唔食菠蘿   我就唔食西瓜



我拎咗 4 粒山竹



呢張好笑   里奧大人食到合埋眼咁   但其實佢唔知我咁影㗎



食完都 9 點 45 分   咁就喺酒店入面影下相   住咁多日都無好好欣賞過呢間酒店呢 ~

呢間酒店真係越住越鍾意



地磚好靚



呢張影到好似企喺玻璃上面影咁



原來天花板都好靚啊



行來行去



最鍾意望綠色嘢   真係唔好講笑   次次去旅行   我係唔打機唔上網㗎   要比對眼睛好好休息呢



我覺得設計帶點古典味道



全部都係真嘅植物



呢兩個擺設好似獎盃



地下好多坐墊   唔知係咪比妳坐喺到着鞋呢



每層都有唔同嘅畫



越睇越鍾意



採取自然光   夠環保



好難得有工作人員經過   哈哈



間酒店就係咁大㗎咋



屋企係咁就好喇   哈哈哈哈



呢幅晝好得意



真係有好多畫





行樓梯上落   夠哂健康



我哋間房就喺部 Lift 隔離   出入勁方便   哈哈   呢張好笑呀   咁啱我開門   又咁啱里奧大人想影張門口嘅相   所以我一開門   佢個樣勁驚   大佬   開門嗰個唔係妳老婆就話驚啫   哈哈哈哈



有玄關位



掃描畫



又磅下行李先   如果超重就即拎起做 Hand Carry   不過我今次真係無咩點買嘢呢



之後里奧大人話擺喺度咁影就得   係咪玩嘢呀 ?!   咁頭先就唔駛拎住個喼來影啦



加埋 28.06 Kgs   好在里奧大人買咗 30 Kgs 咋



里奧大人話對 Cross 底都蝕哂   所以掉埋去 lu   又可以慳番啲位   呵呵



2 喼 + 1 袋   算少嘢 lu   去熱嘅地方有好處   係會無意欲買嘢呢   哈哈



我地執得幾乾淨   哈哈   下次應該影埋放滿哂嘢嘅相   咁先可以對比到



呢間房無咩彩色嘢   Cushion 除外   唔怪得我咁鍾意佢哋啲
 Cushion 啦   哈哈



其實張床好大張   但我坐上床   張床好似變咗好細咁嘅



幾有心機影擺好個房牌



影咗 5 千張



登登



我硬係要加埋支 100 Plus   哈哈   無諗過支水會有 MFD



美中不足係無衣櫃擺衫   但呢間酒店真係好乾淨   因為我一入房   就用隻手摸下個櫃面   係無塵㗎



嘩    我知妳都唔捨得我離開清邁   但妳千奇唔好喊呀下



諗住 Call 番第一晚坐嘅 Taxi   不過無人聽囉   咁算啦



我問里奧大人係咪特登將條相機帶咁擺 ?!   佢好開心話係呀   妳唔覺得攏得好靚咩 ?!   我話唔覺   只係覺得你會唔記得將部相機擺番入我個袋度囉



房牌掛住隻象仔   係得意   但一定唔會帶埋佢出街囉   哈哈



一開冷氣就 18 度   爽呀



準備 Check-out



雖然間房都係以啡色為主   但其實都好光猛



再見





象頭人身   哈哈



鏡頭仍未解凍完噃



11 點 40 分 Check-out   估唔到一放低條 Key 就可以走人   唔駛 Check 下間房先喎   咁佢哋即係好相信客人啦   真係好難得 ~

我地 Check-out   隔離嘅女仔就 Check-in





擺好哂啲文件同房牌   應該今日有人入住呢



一陣見



天書排版有啲問題   所以尋晚先去咗 Into the Wood   但其實里奧大人原本係想去 Bear Hug Cafe 呢   去到都接近 12 點 ~

出發喇






好似好多煙霞咁   但其實係我部手機鏡頭濛咗   哈哈



呢對鞋甩色嘅



今日啲拖鞋就好整齊



又影泰文






酒店對面就係一間廟宇










廟嘅入口係咁



行前啲又有另一間廟宇   古城嘅特色   就係好多廟宇



又係兩條龍



@ Wat chang Taem



第一次見佢哋開檔咋



附近好多民宿



跟住 GPS 行



唔係又起廟呀嘛



呢間食店就地道喇   因為無英文同中文字



Beauty 都有



咩都影下



好靚呀



有兩隻鑊



識睇就勁咯   我覺得係寫時間



標本



幾陰深   哈哈



撞哂色



行呀行





車牌號碼好靚喎



里奧大人頭 Dup Dup 跟住 GPS 行



勁香呀   不過唔餓   所以無買嚟食



依家睇相   就後悔無買來試添   哈哈



唔識睇泰文噃



我叫佢做 "珍寶珠"



住呢度好似好多幅射咁



我發覺呢度啲路   好似條魚骨咁   明唔明我講咩呀 ?!   哈哈



真係好多民宿 / 酒店



我依家都幾鍾意紫色   但就唔會買紫色衫   着上身唔係咁襯咁



好記得同 CC 去黃山   佢叫呢啲做 "綠茶池"   哈哈   將青苔美化為綠茶



我同里奧大人話影倒影啦   都好靚呀   佢話唔係呀嘛



終於見到間 Bear Hug Cafe 喇



爽呀   間 Cafe 又係一個人間天堂   因為冷氣夠   同埋又係多外國人去嘅   感覺好 Relax 咁   古城區真係好少見到華人   可能古城呢個名比人感覺好舊   哈哈   因為我自己都係咁諗呢 ~

我間屋係咁就好 lu



咖啡 + Cupcake



入去喇   我一定一定一定唔會坐出面   哈哈



好鍾意呢張長櫈



Free Wifi 夠哂吸引   哈哈



望出去



Menu



大熊與小熊   哈哈哈哈   條裙喺淘寶買㗎   幾十蚊人仔咋   質料勁舒服   但個領就闊咗啲囉   唔係就更加好喇



我初初以為係房間號碼



正   但唔會食



以熊仔為主題嘅 Cafe



我好鍾意呢啲字體



杯墊



依家好多食店都係用磚牆   係靚   但會有好多塵咁   不過我好鍾意   哈哈



好鍾意佢哋嘅裝潢



我都好鍾意呢啲梳化   好似包住個人咁   好舒服呢   話時話   成間 Cafe 嘅裝潢   我都好鍾意呢



LOVE






我覺得女仔揸電單車   真係好型



睇見都開心呀



Mango Lover (Mango Sorbet) (155B) - 好靚呀



Mocha (Medium Hot) (50B) - 好好好得意呀   里奧大人今次醒呀   問咗人哋邊杯係 3D 拉花先 Order 呢



唔同角度都好得意呀   真係唔捨得飲呢



里奧大人整到隻熊仔變咗 "射喱" 眼



呢個糯米飯勁好味



里奧大人都影到顛咗   哈哈



芒果雪葩都開始溶 lu



Logo



影得好開心



里奧大人後面個鬼佬好搞笑   見到我哋杯 3D 咖啡   即走過來影相   係咁話 Amazing



揀張最靚嘅 Send 比阿 mi   包佢鍾意   哈哈



真係好立體



如果親眼睇住佢拉花   真係大開眼界 lu



佢開始喊 (溶) 喇



鬼佬杯乳酪都好正咁噃



里奧大人又做功課了



我叫里奧大人攪勻杯咖啡   佢笑住話   衰嘢實叫佢做   哈哈



杯咖啡已經凍哂喇   笑死我   同埋好鬼甜



呢餐 205B 抵爆



原來梳化都好多熊仔



啡色呢隻好樣衰   好得意呀



飲完又周圍行下影下   唔好講笑   我應該曬傷咗條頸   因為一掂就好痛   嗚嗚 ~

話咁快就 1 點 lu



有條橋過對面



好多樹   好鍾意呀



傳統設計嘅 Hotel   咁我真係覺得 Makkachiva 好靚咯



無咩人行   勁舒服



好大棵樹



行極都未完咁噃   好熱呀



其實好想試下 Pizza   但好驚食完一個已經食唔落其他嘢囉



依家日光日白   就見到有兌換店囉   第一晚完全無留意呀   哈哈



好靚呀





又見到塔佩門



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言