2017年6月25日星期日

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 2 (PART 1/2) ( 25-JUN-2017 )

( 25-JUN-2017  SUN  PART 1/2 )

嘩   勁爽呀   因為一覺瞓到 10 點呀 ~

間房嘅冷氣好夠勁喎   原來得 18 度咋   里奧大人以為係我校到咁凍添呀   但我無掂過冷氣機嘅制囉 ~

最估唔到係張床單係香噴噴   我勁索呀   真係第一次住酒店聞到床單有香味   里奧大人話有香味好出奇 ?!   我話真係喎   起碼知佢真係有洗嘛   哈哈 ~

梳洗完就去食早餐   餐廳係無冷氣㗎   尋晚就擔心會好熱   但其實唔熱   因為間房冷氣太凍喇 ~

不過我都係食完先沖涼   咁就可以着番尋日件衫   同埋好驚食到成身汗又要再沖多次 ~

呢度唔比着自己嘅鞋上房   着住酒店提供嘅拖鞋直去餐廳   勁方便呀   屋企落樓食早餐都要換鞋啦   哈哈 ~

我見酒店 Staff 係唔着赤腳周圍走   老實講   我覺得好唔衛生   除非大家都洗咗腳啦   不過我都要入鄉隨俗啦



一入餐廳就見到呢個果籃   正呀   有山竹



赤腳大人睇緊 Menu



之後即刻拎隻星矢出嚟影相   我都有帶隻 Minions 㗎   不過懶得拎   哈哈



影呀影



就係影佢喇   淘寶 138 人仔   我覺得勁貴囉



咁樣顯得佢好細隻   但其實佢又真係好細隻



我就影餐廳裝潢   好鍾意個柜呀   但咁啱又係有黃色嘅   哈哈



我好鍾意呢幅畫



呢張唔知代表咩呢 ?!



呵呵   凍到鏡頭都濛哂呀



有 2 個櫃裝呢啲大件嘢   好鍾意呢啲金色大碗   但骨灰龕就唔太鍾意   哈哈



嘩   我見到杯咖啡已經超級開心   因為同 Marriott 一樣   又係好好飲呀   回甘呢



成張枱放滿哂   勁



我食 Beef Noodle (燉牛肉麵)   無諗過咁大碗   因為不嬲泰國食嘢嘅份量   係好細碗之嘛



痴牙時


一坐低咋   就有 Coffee 同麵包



呢個麵包超正呀   煙煙韌韌咁   個皮又脆脆哋



仲搽滿牛油   我每日食一個都可以呀



里奧大人嘅  Ham Cheese Sandwich   芝腿治喎   唔駛留比我   哈哈



里奧大人少食芝腿治烘底   所以覺得好味道



唔記得呢碟係咩味道   好似係無咩味   哈哈   因為好味嘅實會記得嘛



好多嚿牛肉喎   同埋好腍   唔錯唔錯   第一餐都好有驚喜呢



見到幾粒杞子   當堂覺得好養生咁   哈哈



細細件生果   最鍾意咁呢   但唔知點解   我唔係咁習慣朝早食生果



好耐無食山竹喇   所以頭先見到好開心呢   同埋一定要食



好甜呀



呢個職員非常 Nice



呢間酒店有鳥語花香嘅感覺



咁嘅環境   真係令人覺得好舒服



影到變哂型   但凹凹凸凸又幾得意   哈哈



里奧大人叫我做咁嘅動作   其實我係掂唔到啲葉㗎



撥住把扇坐喺度唱 "我等着回你來   我等着你回來" 



呢個位太曬喇   所以真係唔會坐囉



又影下佢



周圍影下



呢個圖案   唔知代表咩呢 ?!


今日好好天   感恩感恩



我好鍾意有天窗嘅地方㗎



里奧大人後面   就係食早餐嘅地方


食完番上房   沖埋涼抖陣   都 12 點 lu   要去漢清遘旅行社報 Local Tour 喇 ~

啡色柜係鞋櫃   出去就會放拖鞋入櫃   番嚟就着番上房咁呢



我叫呢啲做空心樓梯㗎   趺咗手機都幾麻煩



左邊個袋喺旺角兆萬買嘅  好似 $39   因為唔想成日揸住部手機呀   咁用完放入袋就好方便   右邊係淘寶貨   好似三十蚊人仔   但如果 Size 再大少少就更好



睇到中文字   好有親切感



住 3 樓最好   因為 2 樓太矮   但 4 樓又驚好熱   哈哈



3 樓望落去都唔驚   但講嘢真係要好細聲囉   因為咁嘅設計係好應聲呢



我好似企喺啲草上面咁   哈哈



呢頂帽喺淘寶買   好似廿幾蚊人仔   但啲質地好軟 Lai Llai 咁囉   你睇個頭頂幾咁怪   所以番到香港即掉喇   下次都係喺香港買好啲   可以摸到啲質料呢



感恩今日好好天呀   雖然好曬   但總好過落雨呢


酒店轉左手面   再直行一陣就到 "漢清邁"



右邊就係咁嘅



酒店對面係一座廟




我地住嘅酒店外觀   無啦啦好多人一齊行   行到同電單車位置一樣   好搞笑



我覺得外型好似啲博物館



里奧大人話酒店隔離係咪警局 ?!



原來真係警局   咁我哋住嘅地方咪好安全   哈哈



呢間係 "清邁中文旅行社"   但我哋係要去 "漢清邁" 呢



呢期鍾意影泰文   最搞笑里奧大人同我講話: 妳知寫乜咩 ?!   車   影下唔得咩 ?!



電話亭   就嚟變歷史文物㗎喇



去到漢清遘旅行社   因為有人問緊嘢   咁我等囉   里奧大人就去 Move On 睇下   不過無開   所以又行番過嚟漢清邁   咁再等多陣就到我哋喇 ~

到 "漢清邁" 喇



黃色牆呀   諗起阿 mi 屋企同埋台南嘅民宿



好多 Tour 都係睇大象   真係無咩興趣囉   依家對任何牽涉到動物嘅活動   都唔想去睇囉   希望個個人都係咁諗啦



每一處都係旅遊資訊



機場接送   200 Baht 又抵喎



真係無諗過啲職員講國語咁勁   係流利過英文喎   咁到我問嘢嘅時候   里奧大人又未番   我又要施展我流利嘅國語啦   好在佢聽得明   哈哈 ~

職員 Check 緊資料

 
菇場咁 Colorful 就好喇   做嘢都特別起勁   哈哈



我地揀呢個 One Day Package



同埋呢個 Half Day Package



估唔到連青草藥膏都有得賣



我第一時間寫低要着啲咩裝束呀



搞掂哂都 12 點半   咁行番去尋晚無開果間兌換店唱錢啦   點知又無人   生果檔嘅人話 Close 喎 ~

唉   好熱呀   哈哈   咁繼續行向前搵下啦   見到有 Siam Bank   諗住去唱   但無帶 Passport   同埋唔醒起今日係星期日   銀行點會開呀   真係熱到痴咗線定喇 ~

一出去就覺得超勁熱



泰文真係唔似文字   好得意   但我覺得好難學囉



同埋啲字型又差唔多咁喎



同香港一樣   貼滿哂街招



酒店附近好多橫街窄巷



祈禱中



之後開餐   佢應該食緊嚿叉燒



搵晚會去呢間食   因為有冷氣   哈哈



寫哂中文字   好唔地道   哈哈



坐出面就咪搞喇   夜晚都咁話



對面都係橫街窄巷   咁樣應該係有好多 Short-cut 呢



仍都有好多 Local Tour 嘅旅行社



係咪廟呢 ?!



唔知去邊   哈哈



呢間有得食早餐㗎   不過無冷氣嘅   我見都幾多外國人食呢   同埋我見到佢哋嘅麵包   係同我喺酒店食嘅一樣   所以覺得正囉   哈哈



幾正咁



再行多個街口   就係 Saturday Street 方向   即係我哋要去唱錢嘅地方



建築物都好舊下   次次見到無高樓嘅地方   真係覺得好舒服   所以有時點都想去下旅行   就係咁解   等自己對眼望下遠嘢   哈哈



尋晚係咁好行就好喇



咁大梳蕉都係 25B ?!   其實住清邁真係好唔錯   人唔多   環境又寧靜



差唔多到喇



尋晚真係咩都望唔到咁㗎   哈哈



估唔到又無開囉   咁應該放個 "Closed" 牌喺度嘛



咁繼續向前行   睇下有無兌換店啦   真係行到成身汗



都幾多車



里奧大人話古城有好多廟



行到好遠喇   但唔覺有地方唱錢囉   所以去酒店拎番 Passport 先   咁可以去到邊都唱到錢嘛 ~

咁經過漢清邁   入去問佢哋邊到有得唱錢 ?!   佢話我哋酒店嘅方向   直行見到 7-11   隔離就係㗎喇   但就叫我哋唔好唱咁多   因為假期個兌換率係低啲喎 ~

行到成身滾熱辣呀   真係入到去唔想出番來啦   哈哈 ~

打道回府



清邁府警察局嘅泰文   都好長下喎   哈哈



終於見到兌換店喇   真係開心到顛咗   兌換埋錢都差唔多 1 點 lu ~

好在有開咋   唔係就大鑊了   因為唔買嘢都要比車費   同埋食嘢都要用錢嘛



我地兌換咗 HK$1,500 X 4.22 (6,330B)



芒果樹 ?!



最底有個巢喎



呢間餐廳應該主打芒果甜品



沿途唔見有的士   咁我哋坐 Tuk Tuk 去 Nimman (尼曼區) 嘅 think Park 啦   我估清邁嘅主要交通工具   都係以 Tuk Tuk 同雙條車呢 ~

比地址佢睇   好過講一大輪嘢



坐好   開車



個桶唔知裝咩   但就好 "牙" 位囉   好在我腳唔長   哈哈



左右兩邊都有好多 Tuk Tuk 等緊生意



喺清邁坐 Tuk Tuk 都 OK   但曼谷就唔好喇   太多車   我唔想做吸塵機囉



好多乳膠用品   真係邪喇   我見到棺材舖同賣花牌嘅舖頭   希望唔好有怪事發生啦



見埋墳墓添 ?!



嘩   仲見埋醫院添   樣樣都好唔老黎喎   哈哈哈哈



坐 Tuk Tuk 最驚係掟彎



我諗住企喺度影   點知司機叫我坐上前影   哈哈



佢左手嘅位置   其實係咪可以坐人嘅呢 ?!



估唔到呢個時間會塞車



去到 think Park   我先知原來唔係一個有冷氣嘅 Mall   我覺得係似一個市集   但可惜真係太熱   無咩心機行囉 ~

見無咩人就影張相留念先   咁樣睇隻公仔好細隻咁


佢都幾大隻㗎



貓呀   即諗起阿 mi



呢隻真係堅大隻喇   有 3 層樓咁高啊



我超級鍾意睇袋



一見到 8 哥就諗起家姐



個袋嘅 Key Chain 好得意呀



想買呢隻 8 哥袋比家姐   但質料太薄喇   所以唔買 lu



得意係得意   但買嚟無用囉



以前就好鍾意呢啲民族袋   但依家就麻麻哋



呢間所有貨品都有 50% Discount 呀   所以咗 2 個扎染袋   同家姐每人一個   埋單好似 300B   即係港紙 $71 有 2 個袋呀   喺香港買 1 個都唔得啦   估唔到家姐都鍾意添呀


里奧大人見到兌換店個兌換率係 4.30   雙眼即時發光呀   哈哈   所以再兌換多 HK$2,000 X 4.30 (8,600B)



行喇喂   如果唔駛拎天書同遮   個袋就輕好多呢   同埋唔駛咁脹卜卜咁呀



好大棵樹   但唔係咁遮到蔭噃



樹葉唔夠密咁呀



呢間係酒店   外型好似細個玩嘅一個 Game 咁   有粒銀珠趺來趺去嗰個 Game 呢



聽電話啦



原來我同個細路差唔多高咋   哈哈哈哈



小老闆   但我覺得佢啲紫菜好鹹   所以唔買 lu



行條好短嘅暗斜   哈哈



咁都可以當鏡照 ?!   勁



阿 mi 呀



Load 相先睇到呢間 TOM N TOMS COFFEE   我就係想試下呢間嘅咖啡囉   唉   太熱真係咩都唔認真睇   不過如果無冷氣嘅話   我都唔會去飲囉



喺清邁   我見到寫住燒烤呀   麻辣呀   我就當堂覺得熱上加熱



再見 think PARK


立一立眼   以為係 Durian Buffet 呀



呢架雙條車都幾乾淨咁



尼曼區都幾旺



踏單車 = 攞我命


去 Maya 喇   唔好講笑   見到有冷氣嘅地方   真係好鬼好鬼開心㗎   哈哈 ~

食埋嘢   就喺商場行下   吸夠冷氣先走呢 ~

唔理有無嘢行   最緊要有冷氣



有好多人喺度踩板   仲播緊強勁嘅音樂



入去喇   地方幾咁闊落   羨慕羨慕



我好鍾意呢啲 Pattern



呢隻密集式大象   就驚咗啲   哈哈



散貨場 ?!



第一時間睇 Directory



以一個咁嘅 Counter 來講   算多員工㗎喇



食呢方面   放心交比我啦



偷影我呀 ?!   我覺得電梯塊玻璃好乾淨呀



我初初真係以為呢間舖頭係賣情趣用品



其實佢地係賣啲



袋仔呀   真係好想買   但一定唔會比自己買



里奧大人叫我望上去睇下   原來係 Black Canyon Coffee 呀   佢知我喺曼谷好鍾意去呢間飲咖啡呢   不過嚟到清邁   真係唔太想飲熱咖啡   因為已經夠哂熱   哈哈



OMG   立一立以為係里奧大人睇 Menu 添   因為佢真係有件格仔裇衫   哈哈哈哈



樣樣都想食呀



但見到咁樣   我又唔係太想食   因為啲食物好似凍冰冰咁



熊貓車好得意呀



依家啲小朋友真係好幸福



地磚好靚呀



大大細細都好靚



I like 懷舊嘢   勁鍾意個橙色電話   同埋地下個喼



里奧大人鍾意食湯粉麵   咁就試下呢檔啦   感恩佢地啱啱埋單走人   有位坐喇



我去買奶茶   所以叫里奧大人叫嘢食先   我幫佢揀咗 Noodle Tomyum



幾正喎   同埋好平呀



嚟到泰國喎   辣椒一定唔少得啦   如果唔係無胃口食嘢


里奧大人得閒又影下佢



一定要飲凍嘢   哈哈哈哈



里奧大人睇住佢煮麵嘅過程



拆包裝



淥麵



我一見到呢碗麵就 O 咗咀囉   咁嘅色嘅 ?!   同埋原來係 MAMA 麵嚟嘅   里奧大人話係呀   我見住佢開包麵   好在我話試一碗先咋



我點咗右手邊嘅 Noodle Tomyum - Seafood   睇個樣好吸引咁嘛   不過我都無為意係即食麵   如果唔係唔食咯



Thai Milk Tea (Cold) (40B)  - 好在唔太甜咋   但超級多冰   飲咗幾啖已經飲哂 lu



其實我哋係鍾意食呢啲湯粉麵



Noodle Soup with Pork (50B) - 湯底好濃   不過濃唔濃都會落辣椒粉呢



呢個 Food Court 仲有好多檔口


我叫完碗湯粉   見到隔離檔豬肉飯好似幾好味咁   所以叫埋去喇   原來里奧大人成個背脊已經濕哂



呢檔就係以飯為主   "水稻烤豬肉瀑布"   真係唔知咩來   哈哈   瀑布係咪代表有汁呀 ?!



我要 Rice Grilled Pork (40B)  英文反而易明   但中文係水稻烤豬肉與大蒜   真係好難想像係咩   哈哈   呢個好味道呀   好在叫嚟試下咋   哈哈



Smoothies   好似 40B一杯



咁熱天氣   真係要飲好多嘢呢



好有心機批皮



Blend 喇



飲勝



呢餐好滿足呀   哈哈



點解掛住個牌咁得意嘅 ?!



里奧大人話無叉用   我話要自己拎㗎   佢覺得我好勁呀   知道要自己拎   但其實咁啱我見到人喺呢度拎   哈哈



辣椒粉係靈魂   食湯粉無佢唔掂啦   完全係兩個味呢



炸豬皮   其實好想買嚟食   但好驚有陣油 "益" 味呀



厚切豬扒   佢哋醃到好入味咁呀



件件都好厚肉



我同里奧大人講   頭先有個人碟飯有好多飯呀   唔知係咪可以多飯呢 ?!  點知個檔主用英文同我講話 : 佢係 50B   我地係 40B   嘩   好驚囉   我講廣東話㗎喎   估唔到佢識聽   好堅呀



好在睇到咋   唔係我以為有人會來收番啲餐盤添



餐具回收處   左手邊好似室外咁嘅 ?!



諗住食榴槤糯米飯   咁等位啦   紅色衫嘅女人擰轉頭   用廣東話同我哋講   話啲糯米唔熟   咁我地都唔食 lu



好多糖果   但天氣熱   真係完全對零食無興趣



頭先個小朋友就係玩呢啲動物車



IDEMITY 係咪 Indemnity 簡寫 ?!   原來要填 Form   咁都幾煩喎



2 Token 玩 20 分鐘   但唔知幾錢 1 個 Token 呢 ?!



里奧大人話我會揀比卡超   因為黃色   哈哈   但我一定唔會揀蝦毛吉帝囉



碰碰車 ?!



原來大人都玩得喎



Candy Crepe



佢地寫係棉花糖   如果有得試下就好   想試下咩口感   好似脆卜卜咁



KFC 炸雞好味道    但可惜我太飽食唔到   咁壓韻嘅   哈哈



地方好闊落   所以揸住架動物車兜大運都幾好玩呢



想送比阿 mi   一諗起做家務就諗起佢呢



呢個送比阿喂   因為佢最鍾意出斧頭公仔



呢個當然會送比自己啦   因為我鍾意食嘢嘛   哈哈   同埋我真係好鍾意紅色家品㗎



真心覺得呢個公仔幾恐怖   哈哈



我會買 KEMT   因為立眼堅似煙呀   如果我剪髮拎呢盒嘢出嚟   我表妹一定嚇死   哈哈



我叫里奧大人影我對手   佢個樣好好委屈咁   之後求其好快手咁幫我影呀   笑死我啦   大佬   我想影比阿 mi 睇下呢幾件淘寶嘢咋   咪以為真係手手腳腳都要你影一餐先得㗎   哈哈



啲筆真係好鬼平   計番港紙最多係 $3.3   香港最平都要 $9 啦



呢啲都係港紙 HK4.7   超級平   但真係要忍手   屋企有太多原子筆喇



擦膠   依家真係買少見少咯   因為都無咩需要點寫字呢



膠紙都咁多顏色



封箱膠紙又係好多顏色   但 65B 一件就好貴囉



呢啲一定係女仔用   哈哈



Zipper 膠袋   見唔係貴   所以買咗 1 Pack 唔知咩 Size   因為係里奧大人買的



我想買呢啲   但里奧大人話唔好   因為縛好咗之後   會有條尾伸出來



仲諗住影本全泰文字嘅薄留念   點知原來有英文嘅   但影嘅時候唔覺有英文噃



呢本簿都要 85B   依家買薄真係好貴



我離遠見到   以為係豬肉鬆呀   哈哈   都覺得奇怪啦   點解文具店有嘢食賣嘅呢 ?!



之得我落一層   叫里奧大人影我啦   咁影出來全部一間間咁   睇完其實會有啲暈   哈哈



講真   如果係 20B一個   我真係會忍唔住手買兩個唔同色囉   咁大個抵嘛   但原來係 Start from 20B   呢個款要 90B 一個呀   咁我就唔買 lu






仲以為買蜜糖產品   哈哈



Boots 嘅嘢真係全部貴哂



左手邊嘅大細象都好靚呀   但細細隻都要千幾泰銖   太貴喇   一定唔買



咁我影緊相   突然見有人跑過嚟我呢邊方向   嗰下真係嚇到我心跳加速呀   以為唔比影相嘛   但原來佢係跑去前面間舖頭比嘢個職員



又係好靚   真係覺得隻隻都好靚   哈哈



呢隻都 OK



無聊 999   但我覺得塊鏡幾特別嘛   我後面係洗手間入口嚟㗎   所以我影相呢   啲人以為我影咩   哈哈



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言