2017年6月12日星期一

翠河餐廳 @ 官塘 ( 12-JUN-2017 )

肉鬆涼瓜燜蠔仔 



咖哩雞飯



( 12-JUN-2017  MON )

尋晚瞓得唔好   今朝個肚都有啲唔舒服   但都接受到   係扯住咁啫 ~

早餐叫咗芝腿治   不過食唔落   只係飲咗杯奶茶 ~



菇場忙呀   做埋 Report 都瞓咗陣   真係頂唔順咁扯住痛呢   瞓醒就好好多喇  ~

里奧大人無啦啦打嚟話手機無哂數據   要等到星期六先有   佢成日話我玩手機   佢咪一樣成日睇片   唔係點會無哂數據喎   仲好話我   呵呵 ~

Lunch Time 都無出去   食埋件芝腿治   之後又瞓唔到   咁上網啦 ~

尋晚睇新聞先話今日唔會掛 3 號風球   點知今朝已經 3 號啦   一陣好似會 8 號添呀   天文台呢排好唔掂喎   之前話日日落雨   點知係日日熱到差啲中暑 ~

3 點半家姐話我知   5 點半會改掛 8 號風球   咁西瓜又出去見客   都諗住無得走㗎喇   點知 Admin 出 Email   話住得遠嘅同事   完成手頭上工作就可以番屋企   佢仲係第一個走添呀   因為佢住元朗   咁我 4 點 20 分都放工喇   因為其他同事住附近都走呢 ~

里奧大人 2 點幾去上環見客   見完都即刻番屋企喇   佢居然無帶鎖匙   好在我放早   唔係又要坐住等 ~

番到屋企都 5 點   抖多陣就去食嘢   因為我有啲餓 ~

食完即番屋企喇   今個風又唔係話大風雨   咁都好啲 ~

沖埋涼睇多陣電視   10 點半都瞓喇   好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言