2017年6月24日星期六

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 1 (PART 1/2) ( 24-JUN-2017 )

( 24-JUN-2017  SAT - PART 1/2)

今朝 7 點半起身   又同家姐食早餐   真係超級勁開心喇 ~

佢一坐低就即刻比出門利是比我   話成日驚唔記得   我話唔記得咪唔記得囉   唔駛成日記住喎 ~



食下傾下又 8 點 45 分 lu   又要番工喇 ~

番到菇場真係好驚有 urgent 嘢做呀   好在最麻煩嘅龍王無番   唔係佢一知妳放假   驚死人唔番來咁   咩都叫人做咗先   但其實佢識做   只係唔做囉 ~

里奧大人無啦啦 Send 呢張相比我   以為咩事添   原來係話我知個喼有幾重   依家有手提行李磅真係好方便   因為一定唔會超重   咁當然同航空公司嘅行李磅有出入啦   咁自己加多 2 kgs 囉   咁夠穩陣喇啩   哈哈哈哈



里奧大人買咗 30 kgs   咁 2 個喼加埋就 24.5 kgs


無驚無險準時放工   里奧大人打的嚟接我一齊去機場   架車一到   就係正正落好大雨嘅時候呀   司機叔叔好好人   拎張紙巾比我抹身   哈哈 ~



去到機場都 1 點 45 分   今日坐 HK Express   所以要去 T2 Check-in ~

同 T1 係兩個景象   T2 人多車多呢





原來 T2 波浪型天花板咁靚㗎   但其實 T1 係咪咁呢 ?!   真係無咩留意   哈哈



無人行喎   幾好呢   哈哈



影到條路好似條滑水道咁



里奧大人負責縛好行李帶



今次 2 個中喼   再加 2 個環保袋   無計啦   行李費要自己比   所以盡量唔帶咁多嘢



去 P 區 Check-in



@ HK Express



自己磅就總共 24.5 kgs   航空公司就 25.6 kgs



搞掂哂都只係 2 點鬆啲   咁要去食嘢喇   我話去食泰菜 ~



上層大部份係食肆



肥嘟嘟好得意呀



想望下下層有咩食肆   可惜我無千里眼   最終都係要行番落去睇   嘩哈哈



帶咗呢 2 隻嘢去清邁



@ 泰潮



冬蔭功湯金邊粉 - 再辣啲就更好味



香辣肉碎炒飯 - 味道都 OK   但無咩料囉   食炒白飯咁   哈哈



呢隻要百幾蚊人仔㗎   要好好保存   哈哈



咁樣影到 Minions 好大隻咁



珍多冰啲料少到呢   完全係椰汁咁囉   真係好唔掂   仲要 $32 一杯



呢件都係淘寶嘢   五十蚊人仔咋  啲料好舒服㗎   不過個領就 "where" 咗啲囉   唔知以為着咗幾百次   嗚嗚   但係我第一次着架咋



前爛後又爛   最鍾意呢   哈哈



3 點半搭無人駕駛   所以食完都要走喇   我地預多啲時間嘛   咁唔駛咁緊張呢 ~

準備離港喇





無窗框就靚咯



無咩人





3 點半 lu



唔係好多人   實在太好喇





又係呢啲連鎖店



搭無人駕駛



今日阿 mi 喂佢哋由布吉番香港   不過佢地係 7 點到香港   咁我地就 7 點到清邁   如果可以喺
香港機場相遇就好啦   一齊食個 Lunch   哈哈 ~

我真係覺得佢好得意喎   但我一 Send 比阿 mi   佢居然整個噴飯公仔   哈哈哈哈



堅得意喎   嘩哈哈哈哈    請妳食蕉呀



HK Express 出名係成日 delay   里奧大人仲搞笑   話睇到佢地 Delay 嘅時間   有班機直頭係由 17:00 Delay 到 20:30   我初初睇嘅時候   以為到清邁呀   原來係 8 點半先開始飛去清邁   咁樣真係人都顛囉 ~

不過我地又唔想揀 Air Asia   因為佢啲時間實在太早喇   朝早 6 點機喎   咁即係唔駛瞓 ?!   咁樣去到都無 Mood 玩啦   但國泰又貴一陪價錢喎   來回成 $3,500   咁嘅價錢 = 我搭廉航 + 酒店費用   所以無計啦   點都要搭 HK Express 囉 ~

我地係 Gate 229



無得影飛機   咁就影下自己隻腳啦



影呢張相嘅時候係 16:35



準備坐接駁車去上機喇



呢張相   好似啲人企喺個大咀巴入面咁   哈哈哈哈



坐呢架接駁車



我見好多人都係帶細喼   一係一個大背囊上陣



UO753 - 16:50 清邁   信妳   哈哈



好多人都唔行入啲   所以呢個地勤小姐都好勞氣下



坐咗 8 分鐘接駁巴士   都算耐呀



呢度感覺好繁忙咁



經過呢啲路   好有高速公路 Feel



對面應該係 T1



好似好耐無坐大機 lu



見到飛機代表可以去旅行   其實係開心嘅   哈哈



呢度都係車來車往



第一次咁近距離睇行李車



好嘢   就來到喇



曬到呢   希望清邁都係咁天氣啦



好大嚿雲   好靚呀



上機喇   但影到佢地好似上去個塔咁



如果可以上到去睇   又真係唔錯喎   哈哈



HK Express 啲字都無 SANUKI UDON 啲字咁大隻   搞笑



16:54 上到機喇



外型成支 Mic 咁   好得意



噴凍氣



17:30 可以起飛喇   感恩感恩



里奧大人知我鍾意影藍天白雲   所以揀窗口位 (有得揀嘅話)



突然向左傾斜一下   嗰下有啲驚   哈哈



無無聊聊影下寫啲咩



原來係 "DO NOT WALK OUTSIDE THIS AREA"



仍然在香港區域



白雲呀白雲   諗起白雲鳳爪   好想食呀



望落去   呢個島勁似隻蜴蜥



再 Zoom 來影



唔知呢個島叫咩名呢



17:50 了   好快就到清邁


差唔多到 ?!



影影下相   里奧大人話頭先手機影嘅相無哂   我個心離一離呀   驚電話有問題嘛   不過佢將啲相 set 去內置又無問題喎   奇奇怪怪 ~

又睇下 Menu



最平係 HK$65/set   但唔見有人食飛機餐喎   不過其實坐兩個半鐘頭機   真係唔食都得   因為上機前已經食飽呢



雖然唔食   但睇嘢食都好開心架   所以問里奧大人會揀咩套餐   我就揀薯片+可樂   哈哈



呢嚿雲算大架喇   以前坐飛機實會見到大大嚿嘅雲海   依家真係好少見到喇



啲雲好立體





衝入雲海喇   不過唔夠勁   因為感覺唔到嗰下阻力呢





應該差唔多到喇







望落去全部綠色真係好正





6 點 40分 (當地時間) 到清邁   清邁慢香港一個鐘嘅   落機就即刻 Check in 拎行李   再買埋電話卡就打的去酒店喇 ~

清邁日落了   Yeah





香港時間 19:40 安全着陸   即係清邁時間 18:40



o隆 o隆 o隆



見到打直嘅彩虹呀



我人生第一次親眼見到彩虹架咋   里奧大人覺得好出奇   哈哈



咁我用手機影相   影影下相到我發現 Sim Card 無我影嘅相囉   嚇死   我覺得係我 set 咗泰國時間   所以先咁   不過唔理喇   啲相放喺手機內置都無問題呢 ~

等行李



拎埋行李都 7 點 22 分 lu



好在我上網睇到係 Taxi Meter 度 Call 車   如果唔係   我地就直接行出去搵的士㗎喇 ~

去 TAXI METER call 車去酒店



一去問嘢咋   就有位靚女來 Sell 嘢   其實我都會 Join Local Tour   不過佢地太貴   同埋佢地好多嘢都唔啱我地   因為我唔會去動物園呀   騎大象呢啲囉



食無米粥   無心機   哈哈

 

平時坐飛機   飛機餐一到   我係飲哂啲嘢飲先嘅   但今次無飛機餐嘛   無諗過原來真係咁口渴   哈哈   所以要即買嘢飲喇



石榴蘋果汁其實好味道架   不過可能唔凍   所以比較甜






嘩   居然係 226   唔知以為里奧大人比驚喜我添   哈哈哈哈



因為有 2 個喼   所以要坐大的士



去酒店喇 ~~~~~~~~~~



7 點半坐的士   7 點 40分就到酒店   勁快 ~

我地住嘅酒店 "MAKKACHIVA"



Lobby 好暗啊   同埋係無冷氣嘅



設計幾特別喎



中間呢格係 301   即係我地住嘅房間   黑色拖鞋係酒店提供嘅



8 點左右就搞掂   放埋行李上房就出去食嘢喇 ~

估唔到都幾光猛   哈哈哈哈



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言