2017年6月7日星期三

魚片頭冬蔭功米粉 ( 7-JUN-2017 )




( 7-JUN-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   我都瞓到 7 點 40 分先起身 ~

呢幾日真係焗熱到爆   慢步行都會出汗 ~

早餐食芝腿治   茶餐廳冷氣又唔夠   如果再食湯粉餐   食完就好似偷渡來咁呢   哈哈 ~



菇場忙爆呀   都唔知做得邊樣好   咁我又咳   咳到頭都痛埋 ~

未到 Lunch Time 已經好餓   我發覺一忙就好快餓架   所以一到 Lunch Time 就去食水餃米呢 ~



食完都唔行就番菇場喇   條街真係熱到爆炸 ~

仍然忙   呢幾日都要做 System 嘅嘢   真係好痛苦   因為講緊嘅係要由 2003 年做起   我唔明點解佢地拖到今日先做囉   痴鬼線 ~

放工即走喇   番到屋企即浸菜   之後抹嘢   攰鬼到呢   要抖下先可以再熨衫 ~

見有啲餓   反正今晚我唔食米粉   所以食咗個木瓜   因為已經好熟喇   一定要今晚食   食完真係好飽   咁就啱喇   熨衫當做運動 ~  

里奧大人 7 點先喺羅湖   我就繼續熨衫等佢 ~

諗住淥菜啦   點知見到啲娃娃菜一點點黑色   好鬼恐怖囉   毛管都動埋   頂佢   嚇到即刻掉哂去 ~

里奧大人番到黎都 8 點半   好在今晚只係煮米粉   唔駛洗好耐呢   哈哈 ~

是日懶餐 - 魚片頭冬蔭功米粉   

魚片頭冬蔭功米粉 - 原來 $10 得 7 粒魚片頭   咁下次買多啲先   依家唔係咁想買丸類   咁冬蔭功米粉係家姐比我㗎   佢朋友比咗一箱佢   佢第一時間問我要唔要 ?!   我話兩包   佢又比 8 包   好搞笑   不過我無試味呀   但里奧大人話好食喎 ~

洗埋碗都 9 點幾   即沖涼喇   仲剩一機衫都唔熨喇   個人真係好攰 ~

尋晚瞓得太差喇   今晚 11 點唔夠都要瞓呢 ~  

2 則留言:

  1. 五笠又笠..最終又凹左! 嘩哈哈哈哈
    我都係比較鐘意食魚片頭/魚蛋/魷丸咋
    依家多數用黎當瘦肉滾湯~你知啦..瘦肉真係唔食ma
    咁用魚蛋類食得又好味好多
    report由2003年開始做..唔係ma?! 14年喎大佬
    真係諗出黎話做果個都痴鬼線啦~咁又係..唔駛佢做既
    lunch個水餃米靚呀~我鐘意食廣東餃多過上海
    可能皮太厚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 五大肥花笠 仍然係我呀~~~~~~
      係啦 魚片頭/魚蛋真係好過瘦肉 買十蚊用黎調味又唔食 好嘥囉~
      我下次都試下魚蛋滾湯先 好似好方便咁~
      公司d人真係痴啦 2003年開始做 咩都out哂啦 做黎做乜?!
      哈..又係水餃米 廣東同上海餃我都鍾意食架 但最緊要有辣椒油同醋呢~~~~

      刪除