2017年6月26日星期一

熱情 @ 清邁。泰北 DAY 3 (PART 1/2) ( 26-JUN-2017 )

( 26-JUN-2017  MON  PART 1/2 )

今朝要 9 點起身呀   因為尋日 10 點起身   覺得啲時間唔係咁夠用咁呀   哈哈 ~

同埋早餐要等嘛   所以預多啲時間   慢慢食早餐呢 ~

刷牙沖涼就落去食早餐   着乾淨衫落去食早餐   個人真係舒服好多   呵呵 ~

原來牆嘅設計係立體



鏡頭濛哂   預咗呢幾朝都係咁   呵呵



雖然餐廳無冷氣   但真係唔覺熱喎   因為間房嘅冷氣超級勁   已經校番去 21 度啦   但一起身依然係好凍   所以食早餐嘅時候   就係解凍好時機   成身凍冰冰其實感覺都唔係咁好咁 ~

Menu



原來最後嗰頁係咁靚



里奧大人影自己食邊 Set 早餐



影埋張餐巾



真係每次見到都好開心   同埋每次都咁好味



我食 America Breakfast (香腸/火腿/雞蛋/麵包)   估唔到有沙律菜   我仲以為送錯咗來添



呢 Set 就係 America Breakfast



泰國嘅雞蛋真係無得輸   真係好香蛋味   同埋蛋黃唔腥



其實煎蛋啲蛋黃係咪會凸出來㗎 ?!   因為我好少煎蛋呢



里奧大人嘅燉牛肉麵   佢見我尋朝食   覺得好食   所以 Encore 啦



生果



好鍾意呢個木制調味架



呢支甜辣醬好味道



食完就番上房抖抖   再睇多次行程就出發喇 ~

青 BB



我哋間房   望出去係咁



好好天呀   感恩感恩



今日坐 Tuk Tuk 去 3D 館   一於 Call 番尋日個 Tuk Tuk 司機   佢比咗 Wechat Account 我哋   咁我哋覺得佢都老實   所以 Call 番佢呢 ~

起程喇



有把遮喎   我覺得係比乘客用   因為我覺得呢個司機都好細心呢



個塗鴉好得意呀



其實橫街都好多食店



咩事呢 ?!



Hey   你唔可以眼超超咁望住姐姐喎



廟宇 ?!



架車好似載住棵樹咁   哈哈





呢座唔知咩來



佢好細心咁教里奧大人點行去 Waroros Market



諗住一陣再 Call 番佢㗎   但原來佢係喺尼曼區搵食   根本唔順路   所以唔 Call 佢喇   無謂要人特登過嚟啦 ~

到 3D 館喇



好似無人咁喎   發達喇





同職員自拍留念



再自拍一張   哈哈



呢個 3D館要 400B 一個人   我覺得貴呀   咁里奧大人同我講一百蚊嘅時候   我話 OK 啦一百蚊   點知原來係港幣一百   咁就唔同玩法喇   玩耐啲先走   哈哈哈哈 ~

諗住場館有足夠冷氣啦   點知無咩冷氣咁嘅   影相又要大動作   真係影到汗都出埋   勁 ~

影第一張相就已經要咁大動作了   哈哈



又見到佢哋喇   勁開心  哈哈





買飛入場喇   成人 400B/張



紀念一下



Chop 印先可以入場



好期待呀



我話紅地毯嘅樓梯好得意呀   里奧大人話係電梯嚟㗎喎   咁諗住 3D 館咩都得意過人嘛   哈哈



大白鯊呀   駛妳講咩   哈哈哈哈



咁樣睇其實平平無奇



里奧大人擺 Post 好過我好多





泳池底啊   個動作假到呢   哈哈



已經跳得算高㗎喇


里奧大人似啲



喺水底   我真係唔知做啲咩動作好囉   哈哈



其實係瞓喺地下影嘅   好在地下乾淨咋



我就擺明係想比條鱷魚咬死   哈哈哈哈



幾勁   哈哈



咁大膽就好了   哈哈



里奧大人啲 Post 真係好掂



咁樣睇塊滑板真係好立體



對腳板已經黑哂喇



哈哈



幾真啊



我覺得呢張影到我好溫柔咁呀   哈哈



如果真係可以咁近距離影到長頸鹿就好 lu



嘩   獴仔呀



真係好想摸佢哋呀   細細隻好鬼得意



幾咁肉緊   我唔會咁㗎   我唔想整到成面出哂紋呀   哈哈



見到北極熊   我第一個感覺係要環保   地球開始暖化喇   好驚將來唔會再有冬天呢



影到隻老虎好似想樸出來咬佢哋咁   哈哈



小心呀里奧大人   後面有隻豹呀



我都有瞓上呢條木上面   但勁驚跌落黎   哈哈   我覺得影呢張係好高難度



幾正   成個場無咩人





如果冷氣夠就好啦









里奧大人叫我拎啤牌



夜媽媽見到咪話唔驚



梵高



其實係會郁的



飄零燕 ?!   我無睇過呢套卡通片㗎   哈哈



Iphone





影呀影呀   但好多都唔係企定定咁影嘛   唔係就做唔到 3D 效果   所以好鬼攰   哈哈 ~

之後慘喇   覺得勁口渴   但原來唔經唔覺   已經玩咗 3 個鐘 ~

講真   我無諗過個場係咁焗熱   所以後尾都無咩心機影   但當知道差唔多走人   又好似上身咁精神   黐線呢 ~

差一步就會中落河



個景好靚呀



Hello



影到隻船真係郁緊咁



唱帝女花嗎?!





去另一個場景



里奧大人叫我扮港女自拍喎



影佢跳好過影我跳



好忙咁噃



如果真實係咁   真係會嚇到腳仔軟



相機緊要過老婆



港女第一式   哈哈哈哈



依家先睇到左上角有個人樣





龜波氣功



個場景係咁㗎


人手畫嘅 Map



好神秘嘅地方



來吧



初初我就咁影㗎   好在睇下里奧大人點影   我先知道點影先好囉





入人地間屋偷嘢



去埃及了









呢張就做得似喇



咁睇真係平平無奇



但原來有 3D 效果





咩都影下   但其實仲有好多得意嘢   所以都幾好玩



影嘅時候其實唔知效果係點   依家咁睇   真係好似企到好邊緣咁   呵呵













到里奧大人企喇





我睇咗呢張相好多次   點解里奧大人做咁嘅動作   之後笑到我黐咗線   因為里奧大人應該係扮企喺飛毯上面家嘛   哈哈   無計啦   影到呢度   我焗到就嚟暈   真係影咩都唔知囉



里奧大人真係慘   人哋可能覺得佢做咩企錯位都仲擺姿勢   哈哈哈哈



正確位置   哈哈



所以之後佢啲相笑得好慘   哈哈哈哈





走呀



唔拎相機係咪走得輕鬆好多呢   哈哈



好多時都起身   烏低咁影   個場又焗喎   所以真係好攰呢



難得影 TIMES   之得着好啲啦   哈哈哈哈



知我影得唔好   要自己影番張   哈哈





腳板底黑哂了





我都好想試下滑雪   我只試過滑沙咋   仲要比職員一嘢推落去添



我哋好聽話㗎



可惜





走人




落到去餐廳   里奧大人叫我飲可樂呀   要比番啲糖份   個人無咁攰呢 ~

餐廳都闊落



初初以為佢影花呀



Hello 你好



其實佢無咗隻手仔   但里奧大人話今朝影仲有架   無計啦   太細粒   好易唔見呢



係咪點香薰呢 ?!



呢罐 Coke 要 30B   我都係鍾意飲呢啲細細罐嘅汽水   始終汽水好脹胃   我飲兩啖降咗溫就可以了   所以上次去阿 mi 屋企   佢執枱嘅時候   都話我飲罐汽水飲咁耐嘅   哈哈



咁坐法唔係咁好囉



走人喇   門口位置有呢幅畫像



原來仍都係 3D



有啲恐怖   哈哈



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言