2017年12月13日星期三

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 13-DEC-2017 )

豚肉泡菜鍋定食  



食烏冬真係好飽肚



吉列三重奏定食 (蝦+豬柳+黃金豚肉餅)   +$5 轉讚岐烏冬



唐揚炸雞 ($23) - 一般啦   



( 13-DEC-2017  WED )

天氣開始凍喇   開始有啲聖誕氣氛呢 ~

成日以為今日係星期二呀   所以一知道其實係星期三就好開心   哈哈 ~

唔想食三文治呀   咁食米粉餐   比咗 1/3 牛米同方包比 8 卦   如果佢唔來   我就唔食米粉餐㗎喇 ~



菇場忙呀   明明好開心清緊自己嘢   點知又有嘢做   咁搞法   真係清到 2046 都未清完 ~

Lunch Time 未餓   所以出去超市行下   之後買燒賣腸粉番菇場食   不過其實唔餓   等到 1 點 45 分先食   凍哂啦 ~



$19.9/盒   買 2 盒有 85 折   加埋今日 Enjoy 有 92 折   即係 $15.60/盒   所以超勁抵   即買 4 盒比家姐   佢勁鍾意飲㗎



咁今日 AEON 做星期三特價日   家姐無啦啦走去買咗點心麵同齋燒鵝比我   話好平喎   茄汁就係我叫佢幫我買嘅



仍然忙啦   仲做鬼錯哂啲嘢   呢排係咁   一急就做錯嘢   唉 ~

放工即走   今晚同里奧大人去九龍灣食飯   食完又話食雪糕   因為里奧大人話今日好開心喎   佢今日 Last Day   但下星期一就會番另一份新工   感恩感恩 ~



之後佢話去德福買鞋   咁梗好啦   食到咁飽真係好想行下囉 ~

最後又話唔買   咁去生果店買木瓜啦   居然無喎   嗚嗚 ~

咁番屋企喇   沖埋涼就開機洗衫   再熨埋衫就休息 lu ~

又係睇 Youtube 睇到 12 點先瞓   最搞笑里奧大人話以為我瞓咗覺添 ~

沒有留言:

發佈留言