2017年12月18日星期一

喇沙 + 焗雞翼 + 鵝掌翼 (外賣) + 菜心 ( 18-DEC-2017 )










( 18-DEC-2017  MON )

今朝 6 點 45 分起身喇   里奧大人番新工   所以我陪佢食早餐 ~



食完就番屋企抖陣   里奧大人出門口先   我就抖到 8 點 20 分先出門口   好在我早咗出門咋   估唔到有少少塞車   好在無遲到咋 ~

菇場忙到爆呀   做到個腦都實哂 ~

Lunch Time 出去行一田   之後再等埋 8 卦一齊買嘢   最後買埋麵包做 Lunch 就番菇場喇 ~

仍然忙到爆   但放工都要即走   反正仲起碼用大半日時間先搞掂 ~

去街市買菜買生果   番到屋企就即煲雪梨水   今次係 5 個雪梨 + 6 粒無花果乾 + 南北杏   煲咗 45 分鐘   但倒出來得 3 杯咋   里奧大人問我係咪煲乾水   所以得咁少 ?!   不過太耐無煲   我一定唔會落多水囉   唔係無味架   所以今次好重雪梨味呀   哈哈 ~

家姐 8 點幾嚟到   一嚟到就可以開餐喇 ~ 

是日晚餐 - 喇沙 + 焗雞翼 + 鵝掌翼 (外賣) + 菜心

喇沙 - 特登買豆卜架   本來想買芽菜   但里奧大人唔食   咁唔買 lu   咁我整埋雞蛋嘛   佢哋以為係溫泉蛋   哈哈 ~     

鵝掌翼 (外賣) - 2 隻掌 + 1 隻翼要 $50   依家食呢啲真係好貴   不過間唔中又好想食   家姐話鍾意食添呀   所以下次佢來又買比佢食先   

焗雞翼 - 今次焗得好靚仔   啲皮脆脆哋咁 ~

菜心 - 無菜味嘅   我仲買咗 2 斤添 ~

食完就洗碗   佢哋就食生果同傾偈 ~


家姐都應該鍾意食   話口感好得意



家姐話睇住里奧大人用擦膠好大力咁擦嘢   之後睇下佢會將啲擦膠碎點處置 ?!   佢居然係掃哂落地下呀   所以家姐即刻同我講   笑死我 ~

家姐好搞笑   話我洗碗洗咁耐   之後我問佢   我真係洗得好耐 ?!?!   佢就話可能心急想同我一齊睇護膚 Sample  哈哈 ~

咁佢係咁問我係咩來 ?!   我鬼知咩   我話見到 Eye 字就搽眼囉   不過有啲都唔識就上 Google 查囉   呵呵 ~

佢 10 點幾都走喇   之後我都沖涼 lu ~

今晚好攰   我 11 點唔夠都瞓添喇 ~

沒有留言:

發佈留言