2017年12月28日星期四

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 28-DEC-2017 )

富士山 - 因為我突然好想食腸仔漢堡扒呀   勁無益   哈哈    



珍珠米好味呀   如果無餸嘅話   我就咁食都得㗎



( 28-DEC-2017  THU )

感恩尋晚都瞓得唔錯   不過都係攰攰哋咁   哈哈 ~

無咩胃口  早餐食醬占多啦 ~



菇場唔忙   可以做自己嘢   難得所有大粒唔喺度嘛   我要 Relax 下 ~

Lunch Time 出去食水餃米   之後周圍行   行咗 20 分鐘都番菇場喇 ~



無啦啦又忙喎   仲諗住 Hea 到放工家嘛 ~

里奧大人今晚起碼 7 點半先到九龍灣   咁我都去淘大行下   順便買嚤囉酥比家姐 ~

買完再去買 3 個木瓜   之後再行去 MP 同 Piago   喺 Piago 買咗芝麻醬同沙律醬比家姐   $17.9/支都抵   最搞笑打比家姐   佢話妳點知我無哂芝麻醬㗎 ?!



感恩里奧大人 7 點半左右已到九龍灣   今晚我勁想食飯   所以去銀咖哩   但原來里奧大人想食麵   之得問佢想食咩啦 ~

食完就去 Boardway 買熨斗比自己   再買埋個 2 人電飯煲就番屋企 lu ~

好攰呀   有 2 機衫都唔想熨住   拿拿聲沖埋涼就休息喇 ~

睇多陣電視   10 點 45 分要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言