2017年12月31日星期日

寬窄巷 成都名小吃 @ 深圳 (PART 2/2) ( 31-DEC-2017 )

PART 2/2 ( 31-DEC-2017  SUN )

行到 3 點幾   覺得有 啲攰   又要搵地方坐下 ~
   
用心睇 menu   哈哈 



Menu 嘅設計   好似一份報紙咁




Afternoon Tea Set



依家喺大陸消費都唔平 lu 



呢個甜品   非常之易整啦



其實想試呢杯海鹽芝士伯爵茶   但見到好大杯咁   同埋好驚芝士好漏   所以最後都無試 lu 



芒果梳乎里 (RMB28) - 一般啦 





+RMB 12 (卡布奇諾 Cappuccion)



炸魚柳薯條 (RMB34) - 炸粉好薄   好正呀



+RMB10 (摩卡 Mocha)



入第一張單係 15:35 (但咖啡係 15:58 先到)   入第 2 張單係 15:51 (但咖啡係 16:33 先到)   雖然我唔趕   但係唔想咁晏飲咖啡囉



場內環境都唔錯架   但有枱有好多小朋友   所以好鬼嘈   咁我影呢張相嘅時候   有人企喺我後面   原來佢等埋我影完先番入位   第一次喺大陸遇到呢個情況咋   因為我次次影相   啲人都會喺妳面前直行直過咁呢 



呢度係近門口位置



蛋糕柜



一個蛋糕都唔平喎





@ Deli Leisure 悠。樂





Mini K - 里奧大人話隔音好勁喎   因為我地企到好近   都完全聽唔到入面嘅音樂聲       



里奧大人話貴   哈哈



又周圍行下



我好鍾意飲呢呹果茶架   因為喺大陸好少飲奶類製品   哈哈



我其實勁想行家樂福   不過唔知有無嘛   好感恩呢個商場有呀



估唔到無人上落



有 17,404 種貨品



見到咁多糖果 = 勁有新年氣氛





RM23.8 / 500g   咁即係平唔平呢 ?!    



白兔糖同粟米糖都好味道   咁樣講到好似試食咗咁   哈哈  



沙琪瑪陣



裝咗防盜嘅金莎      



里奧大人搵薯片   



我同事話青瓜味薯片好味喎   所以買包來試  



里奧大人鍾意蕃茄味薯片   咁買包大啦  



都幾多款味道嘅薯片



林林種種嘅花生



我只鍾意食黃飛紅麻辣花生



好多烤嘢



花生 蠶豆



小黃人山楂餅



其實我鍾意食山楂片架   但唔敢買來試   哈哈



本來想買 2 支尖叫   但見屋企咁多 100 plus   所以都唔買 lu   同埋唔想里奧大人拎咁重    



細細個成日食 Milka 朱古力架   口感好滑架   之後無見一排   仲以為唔出添   



正宗咪咪   哈哈  真係唔知點正宗法 ?! 



到里奧大人最興奮嘅時刻喇   就係走人   哈哈   





又唔餓嘛   所以又周圍行下   諗住去外婆家   但唔記得方向   所以兜咗個大運先到   但見已經好多人等位   所以都放棄喇   哈哈 ~

里奧大人又叫我坐上去影相   我話驚比人鬧呀   佢話驚咩呀 ?!   有大人陪細路仔坐架   坐啦   之後話如果有人鬧我   佢轉身即走之嘛   妳慢慢坐啦   幾咁衰呀 



外婆家要等 4x 張飛呀   唔好搞我 lu 



周圍睇下食咩好   咁睇咗呢間嘅餐牌   覺得食物幾吸引   所以入去食喇



寬窄巷個名幾搞嘢   哈哈  



串串香 (素 RMB2/串 / 葷 RMB3/串)



入面好焗   所以我要坐出面



@ 寬窄巷



我只知道四川食品係好油好辣



3 葷 2 素 (RMB13) - 我問點解係 3 葷 ?!   佢話雞腳係 2 葷計喎



四方粒好似係豆腐之類嘅嘢   前面長條型果塊係無味嘅   豬肚都幾爽   雞腳幾好味



巷仔酸辣粉 (RMB18) - 里奧大人話食嘛   咁就叫啦   但大家見到啲紅油就驚一驚   哈哈



干鍋有機菜花 (RMB36) - 好味呀   但好鬼油



鍾水餃 (RMB18) - 都好味   但食剩一粒   因為好飽 



其實樣樣都好想食   哈哈  



有啲菜式係有 3 隻辣椒   肯定好刺激  哈哈



食完周圍行下  



又比我見到西瓜



隻狗嘅眼神勁樣衰   呵呵  



呢個常餐有兩杯飲品   好誤導人噃 



里奧大人話要影低   下次要買來飲



Wooderful 個名好得意



充電寶   其實依家大陸嘅發展   真係好過香港好多囉   唉   





行完都接近 7 點半喇   係時候番香港喇   不過我同里奧大人講話想坐直通巴番香港   因為我真係好唔鍾意搭地鐵同火車   所以我地打的去皇崗   再坐直通巴番香港呢   咁樣坐一程車就番到香港   勁方便   同埋感覺唔駛咁趕囉 ~   

打的去皇崗 (RMB23)



19:50pm 準備番香港了



HK$44 (皇崗->藍田)



8 點 05 分開車



番到官塘   再買埋糖水就番屋企   都只係 9 點咋   咁坐直通巴真係快好多喎 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後食糖水喇 ~



Smile to Life 鏡子 (RMB15)



青檸味 70G (RMB5.80) / 黃瓜味 70G (RMB4.70) / 真濃蕃茄味 145G (RMB10.30)



黃飛紅麻辣花生 110G (RMB6.9/包)



今晚係 2017 年最後一日   所以睇住煙花迎接 2018 年呀   勁開心呀 ~

又 1 點先瞓   聽日可以自然醒   精精神神迎接新一年呢   Yeah ~

沒有留言:

發佈留言