2017年12月21日星期四

鵝肝醬海鮮炒飯 + 鹹蛋節瓜魷魚湯 ( 21-DEC-2017 )






( 21-DEC-2017  THU )

尋晚 1 點 38 分起身   見到里奧大人部手機都只係叉到 94%   咁有問題啦   但唔理喇   熄電制算喇 ~

咁去埋廁所就瞓啦   但一上床就好似置身格蘭披治大賽車現場咁   里奧大人發出強大鼻鼾聲呀   仲要係轟隆轟隆咁聲   起碼有成 6-7 次   我已經郁來郁去   但佢都仍然轟隆隆 ~

今朝無咁凍喇   又有陽光   呢啲天氣真係令人心情大好呢 ~

早餐食吞拿魚牛角包   但食到 1/3 已經好飽   唔餓黎食   真係好慘   所以應該隔一排先會再食 lu ~





菇場忙呀   不過咁其實真係好   因為時間過得好快好快   哈哈 ~

今日試下焗黑豆水飲   炒咗唔好嘥嘛   估唔到又幾好味喎   咁都好   快啲飲哂去   因為仲有好多嘢要飲呀 ~



咁我去斟水嘛   小說一見到我就話: 妳瘦咗咁多嘅 ?!   但其實依家都係肥   咁即係以前更肥   哈哈 ~

Lunch Time 未餓   咁去圖書館借書   借完都 1 點 10 分   都食唔到 K 呀   所以買燒賣腸粉番菇場食 ~



西瓜中午 A/L   菇場又進入無皇管狀態喇   今次輪到我拚命 Load 相啦 ~

Load 相 Load 到眼都濛埋   所以今晚應該好好瞓   哈哈 ~

放工準時走   番到屋企就預備晚餐   里奧大人今晚會夜啲放工   咁我都出去徑步喇   徑咗 20 分鐘   勁爽呀 ~

今晚里奧大人 7 點半放工   仲要去拎淘寶嘢   所以番到屋企都已經 8 點半喇 ~

是日懶餐 - 鵝肝醬海鮮炒飯 + 鹹蛋節瓜魷魚湯

鵝肝醬海鮮炒飯 - 仲有 1 罐鵝肝醬未清   留番下年先食   呵呵   炒飯加咗急凍蝦同蟹柳   呢啲所謂海鮮   好似酒樓呃人話係海鮮咁   哈哈 ~    

鹹蛋節瓜魷魚湯 - 好想飲湯   呢個湯最簡單 ~

食完就洗碗   之後沖涼再開機洗衫 ~

晾埋衫就休息喇   睇多陣電視   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言