2017年12月14日星期四

白灼蝦 + 豉汁蒸鯧魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋茶瓜魚片湯 ( 14-DEC-2017 )










( 14-DEC-2017  THU )

今朝食吞拿魚牛角包   好味係好味   不過真係好飽   哈哈 ~



菇場唔忙   可以 Load 相   但其實有嘢都唔想做   因為所有大粒唔喺度呀 ~

Lunch Time 唔餓   1 點幾先食 K + 朱古力奶   越食越凍   但唔想落街行 ~



仍然 Hea 等放工   但個下腹有啲痛囉   所以 4 點幾都忍唔住伏咗喺枱面   仲瞓着咗添呀   因為肥豪叫我整嘢   我先醒   勁樣衰囉 ~

放工即走   里奧大人去舖頭幫手   所以我放工去街市買餸   番到屋企搞掂哂啲餸就拖地   之後可以抖陣 lu ~

里奧大人差唔多 8 點番到來   咁家姐話 8 點先放工   咁我都要預備喇 ~

是日懶餐 - 白灼蝦 + 豉汁蒸鯧魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋茶瓜魚片湯  

白灼蝦 - 買咗半斤海蝦   都幾大隻   因為我突然間好想食蝦呀   點辣椒豉油好鬼正呢 ~

豉汁蒸鯧魚 - 好耐無食魚   又係時候要蒸番條魚喇   我見新鮮跳跳下嗰啲好大條都只係 $33   呢條係放喺碟都要 $28   但可惜我真係唔敢買新鮮魚啦   唉 ~

菜心苗 - $14/斤   家姐話唔似菜心苗呀   咁又係   多數細細條嘛   呢檔啲菜都有菜味   唔錯唔錯 ~    

芫茜皮蛋茶瓜魚片湯 - 又係好耐無飲湯   呢個最簡單   又清熱   咁家姐話佢生咗粒大飛滋   咁飲呢個下火湯就最好啦 ~

洗埋碗就傾下偈   家姐今晚 10 點唔夠都走喇   我都即沖涼了 ~

今晚勁開心   所以睇電視睇到差唔多 12 點先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言