2017年12月8日星期五

脆味批 (外賣) @ 屋企 ( 8-DEC-2017 )

環遊世界 (大 - 薄批) - 好味呀   可能太耐無食 pizza 了



炸雞 2 件 / 蒜蓉包 4 件 - 食剩 3 件蒜蓉包   咁家姐聽日做早餐 



招牌肉醬意粉 - 其實好飽   但因為聽晚去婆婆生日飯局   所以點都要食埋去囉



( 8-DEC-2017  FRI )

今朝凍咗好多咁呀   因為我沖咗好耐熱水涼   好在趕得切搭車咋 ~

早餐諗住食沙牛米   不過真係唔餓   最後都係食醬占多算 lu ~



菇場忙呀   但有啲攰   慢慢做 ~   

未到 11 點   都覺得菇場超級凍   我以為得我係咁   我問 8 卦   佢都覺得凍呀 ~

同船頭一齊搭 lift   我用我隻冰手掂佢隻手   佢凍到丫大個口呀   咁我凍到口唇都白埋   加埋我又勁黑眼圈   佢話我好似 10 年無瞓過覺咁樣   哈哈 ~

咁佢知我唔食飯   但佢話食飯個人會暖啲架   但我次次食飯   2 點左右就好眼瞓   好驚囉 ~   

本來想食米粉   都係食米線   感覺米氣重啲 ~



之後同 8 卦去圖書館扮文青   我都借咗本書   但借完有啲後悔   因為好重   哈哈 ~

忙到顛   又眼瞓喎   唔知食咗米線 ?!   我好少咁樣眼瞓法架 ~

今晚又遲啲走   好在唔駛煮飯   呵 ~

番到屋企都抖下   里奧大人差唔多 7 點先番到來 ~

7 點 45 分落 order 叫 Pizza   家姐差唔多 9 點先到   但 pizza 仲未到囉   好在 10 分鐘後到咋 ~

好耐無食 pizza 喇   覺得好好味   哈哈 ~

家姐坐到 11 點先走   係都要睇埋無心法師先走 ~   

我沖埋涼   等埋家姐番屋企報平安   再睇多陣 youtube   差唔多 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言