2017年12月29日星期五

海蜇燻蹄 & 鵝掌翼 & 鴨腎 (外賣) + 蠔油唐生菜 ( 29-DEC-2017 )






( 29-DEC-2017  FRI )

嘩   仲有 2 日就 2018 年喇   呢年過得超快超快呢 ~

早餐食五香肉丁米   突然好想食   哈哈 ~



食到好飽   所以的起心肝 Pack File   講真   我成日要記住   真係唔想囉   依家搞掂哂   個人都放鬆哂   爽呀 ~

Lunch Time 都唔餓   又出去行半個鐘   之後買菠蘿叉燒包番菇場食呢 ~

唔知做乜鬼   個人好暈   堅辛苦 ~

Load 相都無咩心機   咁整其他嘢啦   反正要整定 2018 嘅 List ~

放工即走   里奧大人話今晚夜放工   咁我去買餸啦 ~

番到屋企又忍唔住拖地抹嘢   之後開機洗衫   又換埋床單   勁攰 ~

里奧大人 7 點半放工   去埋拎淘寶就番屋企   都差唔多 8 點幾 lu ~

今晚煮丁比佢食   我就咁食餸   但好鬼鹹呀   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 海蜇燻蹄 & 鵝掌翼 & 鴨腎 (外賣) + 蠔油唐生菜

海蜇燻蹄 & 鵝掌翼 & 鴨腎 (外賣) - 呢度 $84   但食落都係覺得食開嘅燒味檔好味啲 ~  

蠔油唐生菜 - 六蚊雞有 2 個唐生菜   真係好抵   好在食得哂   哈哈哈哈 ~   

食完就洗碗   洗多機衫就沖涼喇 ~

真係仲係有啲暈   所以都唔熨衫喇   里奧大人話我咀唇好白   貧血喎   我話鬼唔知咩   哈哈 ~

睇下電視   又搞下呢樣嗰樣   差唔多 11 點 40 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言